Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 - Jeg lager mat fra bunn av. Mannen min jobber på slakteri, så vi slakter dyrene selv. Har et eget lite bruk i hagen her, som jeg får fersk frukt, krydder og grønnsaker fra. Alt er økologisk. - Jeg går hjemme med 3 barn på dagtid. Jeg jobber hele natta mens de sover, så de skal slippe å gå i barnehagen. - Barna kjeder seg aldri hjemme. De hjelper til med husarbeide, matlaging og vi går i parken flere dager i uka. - Vi giftet oss før vi fikk barn, for vi ville ikke ha noen løsunger. - Jeg får aldri noe søvn selv, men det er ikke så nøye, så lenge jeg er den perfekte mor.
GlemMegEi Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 så flott;-)men uten noe som helst vil du nok stupe en vakker dag.
Toocute Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Du glemte vell, noe som kan rense lufta bedre. Er jo så mye forurensning uti verden. Også soldrevene biler, må jo tenke på framtiden av barna. De skal jo trossalt arve denne planeten av oss Miljø er viktig! Hehe
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg er den perfekte mamma utenfor dib fordi jeg er lykkelig og trygg og det smitter over på mitt barn.
Gråsonen Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Ja, og med dette konkluderes det hva? Makan det idioti
Gjest Heartbroken Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Du er slett ikke perfekt! Klipper, karder, spinner, farger og strikker du klærne deres selv? Eller støtter du den usunne klesindustrien ved å handle klær på butikken? Du har nok langt igjen før du nærmer deg perfekt, kjære deg!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Hehe.. Flink er du ihvertfall. Vi har alle vår egen definisjon på hva som er perfekt
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Hallo? Det er jo jeg som er perfekt, det står på nicket mitt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå