Nirgal Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Meg gjennom hele Ikea (huskeliste på nett vel å merke) å den fine handlekurven kom på den nette sum av 63 000,- Noen som vil sponse meg?? Hahahaha.. Tror jeg hadde blitt fort rakafant om jeg hadde vinni i lotta altså!! ikke alt man vil ha som man finner på ikea heller og kan garantere deg at det du finner der som er fint finner du finere ett anna sted..
Mammaaaaaa Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Hahaha det der gjør jeg hele tiden på hm, ellos og andre nettbutikker Men ikke på ikea! Vet hva jeg skal gjøre nå! Greit tidsfordriv liksom .P
Nirgal Skrevet 16. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2012 Hahaha det der gjør jeg hele tiden på hm, ellos og andre nettbutikker Men ikke på ikea! Vet hva jeg skal gjøre nå! Greit tidsfordriv liksom .P Ja gjør det på andre nettbutikker og.. det som er genialt er at jeg da stort sett kommer over skikkelige knall tilbud.. Er ikke bare negativt å like å shoppe (vindushoppe) Kos deg med ikea runden:)
Mammaaaaaa Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Hahaha det der gjør jeg hele tiden på hm, ellos og andre nettbutikker Men ikke på ikea! Vet hva jeg skal gjøre nå! Greit tidsfordriv liksom .P Ja gjør det på andre nettbutikker og.. det som er genialt er at jeg da stort sett kommer over skikkelige knall tilbud.. Er ikke bare negativt å like å shoppe (vindushoppe) Kos deg med ikea runden:) Ja det er fordelen Tror jeg sparer ikea til i morgen, og tar kveld nå snart heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå