Gå til innhold

Slutt å dømme folk og konsentrer deg om deg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Folk som bruker toro-produkter...

- De som ikke er gift...

- De som er hjemme og likevel har barna i barnehagen...

- Bla-bla-bla...

Skjerp dere!!! Alle er forskjellige, og lever livet sitt på sin måte!

Jeg bruker toro-produkter av og til, giftet meg ETTER jeg fikk barn og har barna i barnehagen og SFO selv om jeg jobber deltid og mye kveld/natt. Ja, JEG jobber deltid og mannen jobber fullt, fordi det er slik vi ønsker å ha det. Hadde jeg ønsket å jobbe fullt, hadde jeg gjort det! Mitt liv, mitt valg!

Og vet dere hva? Jeg får høre, nesten hver dag av sønnen min at jeg er verdens beste mamma - til tross for ferdig produkter og samboerskap!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. dette er jo et forum for kvinner da ;) Og da blir det gjerne litt kaklete :D Overse det du ikke liker å lese, vel.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Kunne ikke vært mere enig!!! :)

Er bare noen som har et voldsomt markeringsbehov der ute.. Er ikke sikkert at de føler seg som super-mom engang. Men det er veldig lett å være stor i munnen og hovmodig under ett anonym alias :)

Skrevet
Vel.. dette er jo et forum for kvinner da ;) Og da blir det gjerne litt kaklete :D Overse det du ikke liker å lese, vel.

Jeg gidder ikke å lese alt som folk skriver at andre gjør feil heller, men av og til blir nysgjerrigheten for stor og jeg leser trådstarten :P Skjønner bare ikke poenget med å rakke ned på hvordan andre velger å leve livet sitt. Ja, greit, om mor og far hadde drukket seg full hver dag og dratt på byn mens deres 2 år gamle barn ble værende alene hjemme, DA er man dårlige foreldre... Men om man lager toro-mat til barna sine? Seriøst?

hi

Skrevet

Sønnen min sier også til meg at jeg er verdens beste mamma. Kanskje ikke så rart i og med at han aldri har hatt noen andre enn meg til mamma?

Hva med og heve seg over de som dømmer?

Skrevet
Sønnen min sier også til meg at jeg er verdens beste mamma. Kanskje ikke så rart i og med at han aldri har hatt noen andre enn meg til mamma? Hva med og heve seg over de som dømmer?

Nei, det er det som er poenget. De fleste barn har verdens beste mamma, nettopp fordi det er den mammaen de har. Og jeg tar meg virkelig ikke nær av hva folk her inne skriver ;) Blir bare helt sjokkert over hvordan enkelte sitter på "sin høye hest" og kritiserer andre.

Skrevet
Hørt om ironi?

Ja, det har jeg..

Skrevet
Hørt om ironi?

Tror du at alle som rakker ned på andre her inne skriver i ironi?

Skrevet

Døm, døm dummere, dummelummelummelei, heipådei tittentei, jeg skal døMME deg nordogned, for det fortjener du hiHI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...