Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hvilken app har du på telefonen som du er skikkelig fornøyd med? Her har jeg blitt reddet mang en matlei dag med matprat-appen
L-8 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Trafikanten, ifitness, hormonsjekk, matvareportalen, flashlight, og selvfølgelig fb, nettbank og musikk-apper Til jr: gårdsdyr og jungeldyr
I scream for icecream! Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Yr, Ruter, Angrybirds, Instagram og 1880 eller hva det er for noe.
Lettie Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Sosiale medier: Facebook og instagram Spill: rumble, angry birds, cover orange, wheres my water, wordfeud Mat: Rema 1000 sin app
Tovehvit Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Gjør som hun over meg jeg^^ Sosiale medier: Fb, msn, instagram og snapchat. Musikk: Itunes og spotify Spill: No zombiez allowed, wheres my water, Awakening(bigfish), Dragonvale, Nyan cat, draw soemthing, hello kitty bubble! farkle og yatzee, div kortspill, cooking academy, 7 wonders++++ En haug til. Gravid: babyverden, gravid app og babydax
PeppaPig Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 jeg gjør også det samme Sosiale medier: facebook og instagram Musikk: Itunes og Shazam Spill: SongPop og ChasingYello Diverse annet: PinkPad og MyFitnessPal Det er disse jeg er mest fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå