Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hva skjer?? Man kan sikkert si masse om kompisforhold og til og med pengejuks i AP knyttet til denne mannen, men han hadde da vel ikke noe med terrorberedskap å gjøre etter 14 dager i jobb?? De fleste trenger en viss til for å bli kjent i sin nye jobb vel? Hvem mener dere har ansvaret egentlig?
Musemora Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Helt enig. Han hadde hatt jobben for kort til å ha ansvaret. Det får Killengren ta. Og Jens burde ta hatten sin å hå og finne en jobb han takler. Deg er han som sitter på pengesekken og det øverste ansvaret.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Ja, det var helt unødvendig. Nesten litt feigt. Hadde jo vært en ypperlig mulighet til å ta tak i ting og virkelig fått gjort en god jobb.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Så nettopp debatten på NRK1 og det var sørgelige greier. Hadde man bare kunne hatt noen Willoch`er på Stortinget! Jensemann virker tafatt, tilbaketrukket og litt i forsvar akkurat nå. Livredd for å miste jobben?
jente_80 Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Er det bare meg som synes at Mæland er smålik Pelle Parafin?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Han hadde vært ute i pappapermisjon, og har seinere innrømmet at han har gitt ut feil informasjon om 22. juli. Men vent... Er ikke dette den homofile psykiateren som brøt loven da han benyttet seg av surrogatmor i utlandet? Han har ikke vært i militærtjeneste. Passet bra at han ikke fikk sitte i mer enn ett års tid som politidirektør. Serves him right!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Han hadde vært ute i pappapermisjon, og har seinere innrømmet at han har gitt ut feil informasjon om 22. juli. Men vent... Er ikke dette den homofile psykiateren som brøt loven da han benyttet seg av surrogatmor i utlandet? Han har ikke vært i militærtjeneste. Passet bra at han ikke fikk sitte i mer enn ett års tid som politidirektør. Serves him right! I tillegg drev han med medlemsjuks i AUF på starten av 80 tallet, involvert mye penger. Hvordan klarer slike mennesker å få slike høye betrodde stillinger?? Bare pga at man er bestekompis med Jens og Faremo? Vet ikke om jeg klarer å stole på disse som styrer i regjeringen i det hele tatt lengre.
Koala *g07* Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Kjenner ikke til noe bakgrunnshistorie, så det som nevnes her er nytt for meg. Men så vil jeg si at det burde vært flere til som tok hatten sin å gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå