Gå til innhold

unormal avføring hos nyfødt? *BILDE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 1 uke, og jeg syns han har så tørr avføring. Får morsmelk, og spiser bra. Har mange fulle tissebleier i løpet av døgnet.

Dette er nr 2 og kan ikke huske at første hadde så fast konsistens på avføringen.

Han sliter litt med mageknip innimellom i løpet av dagen.

Jeg drikker selv et par kopper fennikel te om dagen for å se om det hjelper på lufta/knipene.

Er dette normal avføring hos nyfødte? Den er sånn i konsistensen ved hver avføring. Og han har avføring 3-4 ganger i døgnet.

spurt på "spør jordmødrene" også, men kanskje noen her vet?

post-42-0-62544400-1345145628_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men nå måtte jeg le litt, samt nesten brekke meg (sliter med kvalme i kveld).. :P

Første gangen jeg har sett noen legge ut bilde av avføringen til sine små! :P

Skrevet

Takk for svar. Alt man skal bekymre seg for :P

haha beklager, men trengte å spørre noen i usikkerheten her, og da er det greit å ha noe å vise til istedenfor bare en beskrivelse.:P

Stod jo advarsel i overskriften om at det lå med et bilde da :P

Skrevet

Kate plus 8 tok jo bilde av første bæsjen på potta*ler*

Skrevet

Men i linken så stod det at den skulle være løs, gulaktig og kornete, og det er sånn jeg husker at storebror hadde. Den her har langt ifra løs avføring. Ganske tørr og kornete i grunn.

Skrevet

Jada, det var helt og fullt min egen feil, men nysgjerrigheten tok overhånd.. ikke i forhold til å faktisk se bæsjen, men altså da at noen faktisk hadde lagt ut bilde av sånt :P

åh hjelpes.. tok hun bilde av alle 8 sin da? "åh se, du bæsja den svære kabelen i forhold til søstra di som bare hadde små klumper" :P

Skrevet

Hi....

Nå ser du kor rare dib damene er (gid og fyssa meg). Her får du det som trengs når du spørr om hjelp. Henges ut.

Skrevet
Hi.... Nå ser du kor rare dib damene er (gid og fyssa meg). Her får du det som trengs når du spørr om hjelp. Henges ut.

?????

Hvem har hengt ut HI?

Ps: min siste kommentar på #7 var altså rettet mot hun kate pluss 8 som noen skrev om lenger oppe og IKKE til Hi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...