Gå til innhold

Drittdag!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg er så DRITTLEI av å være kvalm, trøtt, slapp og uggen!

I dag skulle snuppa og jeg til byen for å handle inn til skolestart, og vi gleda oss begge to.

Kjente med det samme jeg våknet, at i dag blir det ingen god dag. Men kom meg i klærne og i bilen - ofte kommer det seg når jeg kommer igang.

Men neida, den som måtte sitte på trapper og benker i sentrum mens snuppa måtte gå for seg selv å handle, det var meg!

Så var det hjem på sofaen - og der har jeg grodd fast helt til nå.

Og nå skal jeg snart legge meg - og jeg vet at jeg ikke får sove før klokka er sånn 3-4, for da kommer alle de vonde tankene jeg klarer å holde på avstand på dagen!

Beklager sutreinnlegg delux, men en plass måtte det ut - og da er det godt å "skrive det av seg". Det er sjelden jeg er så pottesur som jeg er nå! Drittkvalme!!!

Men i morgen er det en ny dag :) Og bare 10 uker til gullungen kommer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Hold de vonde tankene unna, du har ingenting å bekymre deg om kjære deg! Får så positive vibber av deg så ;)

Sender deg en stor klem, får ikke gjort noe annet :)

Hilsen enda en som har hatt en dritt dag.

Men her i gården var det en negativ test som ødela det hele for meg :)

Skrevet

Og her er årsaken til drittdagene i det siste venner som har vist seg å være falske og alt annet enn venner... samt en mann som viste seg å kjøre dobbel og trippelt med damer... :(

Heartbroken... timene mellom kl 23 og 03 er "grubletimene", masse frustrasjoner osv som kommer frem da, ofte som uro og at man ikke får sove.

Kanskje du kan få hjelp av akupunktur?! Det kan faktisk hjelpe, både mot grublingen, kvalmen og den dårlige formen.

Men.... alle har lov å ha en drittdag innimellom :)

Stor klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...