Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Begynte i ny jobb (som jeg kombinerte med den jeg hadde fra før)på nyåret. Det var en 20%stilling. Fikk deretter tilbud om en annen jobb i samme kjøpesenter som jeg har gitt uttrykk for at jeg ville ha hatt hele tiden, men var ikke noe ledig da, men så ble det jo det og jeg takket ja....som vikar. Nå er det slik at jeg er blitt spurt om jeg vil fortsette som vikar(noe jeg så gjerne vil!!!!), men da måtte jeg si opp de andre arbeidsplassene. Fortalte det til sjefen min på den ene jobben og hun ble så lei seg:( Jeg føler jeg har sviktet henne så Hun beynte å gråte:( Jeg føler jeg må takke ja for jeg VIL jo dette og jeg trenger den jobbe pga økonomi...men mest av alt: jeg elsker den jobben og har hatt lyst på den i mange år!!! Uff fikk bare så vondt for henne, men jeg kan ikke jobbe mere enn 100% lengre, jeg har små barn og samboer som også trenger meg, og det skjønte hun også Hun smilte og lo seinere, men jeg fikk bare så vondt for henne:S Måtte bare få det ut en plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå