Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 å betaler på noe som heter innholdstjenester?? ser på fakturen at jeg har 4 innholdtjenester som koster 60 kr per stk! Hva er dette?? Jeg har gratis internett så det er det ikke. Så hva er dette?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 det er nok kanskje ting du har lasta ned fra nett.ringenlyder,?? ellers er det ganske dyrt å laste ned og få meldinger fra 1881,1888 eller regno 2882,eller noe... jeg hr også fått det noen ganger,men er ikke sikker på hva det er...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Innholdstjenester er alt fra reklamesms, nummeropplysning og bestilte bilder\spill... Har du registrert nr ditt en plass, og mottar feks sms om konkurranser en gang i mnd? Min mamma hadde skrevet nr sitt på en konkurranse eller noe på facebook, og ble trekt nesten 500kr i mnd før vi fikk stoppet det. Ikke helt lov, og det selskapet har fått masse klager.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Hm, kommer ikke på noe..utenom meldinger fra kappahl om at jeg er coop medlem?? ringelyder etc laster jeg ikke ned! HI
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Hmmm.. De mld skal vel ikke koste penger. Har du kjøpt noe via spill? Eller sender du ofte saldomld til banken?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Hm..fant en melding fra 1961 en nå, 60 kr for 14 ringetoner, herregud, har aldri bestilt noe, og de sender meg slikt?? kan det være dette??? HI
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Har ikke saldo meldinger, kun nettbank, men tipper det er dette 1961 tullet, har fått en del meldinger av dem, hva faen er det de feiler?? driver å trekker 60kr av meg hele tiden!! har fanken ikke lasta ned noen ringetoner siden jeg var 16 år!! forbanna nå ja!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå