Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hun vil ikke ha sandaler inne, jeg tenkte det var greit ift å gå med tette sko hele dagen, men nei... Andre alternativ?
Iselilja Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Mine (2. og 3. klasse) bruker hallsko. Da har de de samme skoene til gymtimene.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 crocs er utelukket, det får hun ikke. Gymsko, blir ikke det klamt å gå inne med hele dagen? Lurer egentlig på å kjøpe sånne tynne skinntøfler. HI
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Jeg er lærer på 2. trinn og vil si at 50% går i crocs/tøfler, 20% går i joggesko som kun brukes innendørs.....resten mangler innesko etter utallige påminnelser til foreldrene...
Gjest Filifjonka Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Min yngste (4. klasse) bruker inne-joggesko. 7-klassingen bruker Crocs.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Både 3. og 6. klassingen min har hallsko som de også bruker i gymmen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 Fake crocs arvet fra naboen. De står i hylla, men han ønsker helst ikke å gå med innesko, og bruker nok bare sokkene mesteparten av dagen. Crocsene er vel egentlig mest til pynt, for at skolen ikke skal klage. Større sjangse for at de blir tatt på om de er lett å tråkke inn i. Mener barna bør få styre selv hva de vil ha på bena inne på skolen, om de ønsker å gå uten, eller med ute sko, eller tøffler, eller crocs spiller da ingen rolle. Om sokkene blir skitne så vasker vi de, går ungene barbeint så kan vi vaske føttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå