Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Lettere forvirra her jeg sitter kan man si. Altså, tok negativ gtest på tirsdag. Onsdagsmorgen trodde jeg mensen kom (2 døgn for tidlig), men etter 4/5timer med blødning som minnet om det som er normalt for meg på dag 3 så stoppet det opp. Har vært litt blod fra midt på dagen i går frem til nå, men da så lite at truseinnlegg holder i massevis! Normalt har jeg sikkelig vondt i korsryggen siste 2 døgn før og de første 2 døgnene med mens, men ikke denne gangen nei. Og ikke har jeg menssmerter heler, bruker å ha store problemmer med å fungere normalt ca første døgnet. Går også å er småkvalm fra midt på dagen. Noen som har noe fornuftig svar på hva som er "galt" med kroppen min?
LuksusLiv Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Gravid, festeblødning? Sånn hadde jeg det nemlig. Uten at testen var positiv. Var positiv 5 dager etterpå.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Håper at jeg er gravid, men kjenner at jeg ikke helt tør å håpe! Har ikke tester i hus desverre og gubben er borte så kommer meg ikke på butikken i kveld! Så får ikke kjøpt noen test før i morgen. Kan liksom ikke gå til de nærmeste naboene å høre om de har en liggende =P HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå