Gå til innhold

Hvordan fortelle sjefen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og jobber natt. Og hun starter ikke jobben før en time etter at jeg har gått hjem. Har ikke mulighet til å sitte å vente på henne da jeg må hjem og sende store barn på skolen.

Er det ok å bare ta en telefon, eller burde jeg avtale et møte på en av mine fridager? Føler at det blir litt vel høytidelig.

Er gravid i uke 18, så føler at jeg kanskje snart burde gjøre henne obs på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikje bare ringe å si du er gravid og hva tid du har termin.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg ville bare tatt det over telefonen når dere ikke har lik arbeidstid. Og hvis hun har noen spørsmål relatert til dette (som f.eks tilrettelegging ettersom du jobber natt), så kan dere heller avtale et møte.

Skrevet

Da skal jeg få gjort det til uka ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...