Gå til innhold

De som bruker toro og andre ferdigprodukter er stakkarslige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og burde i allefall ikke få barn. Hvis man ikke kan gi barna skikkelig mat engang hva skal man da være foreldre etter? *rister på hode*

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Hehe, ja, du kjøper ikke en buljongterning engang du? Lager pastaen selv også?

Skrevet

Det er ingenting galt i å av og til ha ferdigprodukter!

Her er det du som er stakkerlig som føler du må rakke ned på andre.

Skrevet

ja helt enig! og tenk på alle de som kjøper ost på butikken da og ikke yster selv! fysj la oss henge rundt på butikkene og se hvem vi kan melde til barnevernet for omsorgssvikt!!

Skrevet

Ja ser det for meg!

Barnevernet tar fra meg ungen fordi jeg av og til gir tomatsuppe fra Toro.

hehe du er latterlig!

Gjest peacock
Skrevet

Nei huff da, og de som ikke lager syltetøy av økologiske bær fra egen hage og drikker melk kjøpt på butikken (og ikke har en ku da kan malke) burde heller ikke får barn... For ikke å glemme de som (huffameg, tør neste ikke si det) KJøPER egg og ikke får fra egne høns som lever av eggeskallene fra egne egg, de som bruker tomat fra boks og spiser BAMAfrukt. HUFF altså, dere fortjener ikke en plass i samfunnet engang, jeg blir skremt av hvor ekkelt dere lever.

Man blir hva man spiser, folkens! ;-)

Skrevet

synes folk som ikke slakter sine egne dyr eller ikke dyrker sine egne grlnnsaker heller ikke burse fått barn. gud hjelpes alle sprøytemidler og søple som blir pumpet inn i det som er kjøpt på butikken

Skrevet

Uff HI desse svar var vel ikkje i din favør

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg er helt enig! For ikke å snakke om de som kjøper klær på butikken!

Jeg har både kasjmirgeiter og sauer i bakhagen som lever på økologisk for (selvsagt) og som jeg klipper to ganger i året. Jeg farger ulla med farger jeg høster i naturen og bruker mange koselige vinterkvelder på å trylle frem de lekreste plagg!

Jeg syns at de som handler på HM og Cubus o.l. ikke burde ha barn! Tenk hvilke dårlige forbilder de er for sine barn!

Nei, takke meg til de som er like perfekte som hi og meg. Vi er de beste til å oppdra barn! Spesielt med tanke på vårt menneskesyn.

Skrevet

Enig hi!! Her lages all mat fra bunnen av!

Skrevet

Hva hadde HI forventet da?

Støtte?

Du får ikke særlig mye støtte med å påstå at folk som av og til bruker ferdigprodukter ikke burde få barn!

Skrevet

Nice try , ditt troll ;o))

Skrevet
Jeg er helt enig! For ikke å snakke om de som kjøper klær på butikken! Jeg har både kasjmirgeiter og sauer i bakhagen som lever på økologisk for (selvsagt) og som jeg klipper to ganger i året. Jeg farger ulla med farger jeg høster i naturen og bruker mange koselige vinterkvelder på å trylle frem de lekreste plagg! Jeg syns at de som handler på HM og Cubus o.l. ikke burde ha barn! Tenk hvilke dårlige forbilder de er for sine barn! Nei, takke meg til de som er like perfekte som hi og meg. Vi er de beste til å oppdra barn! Spesielt med tanke på vårt menneskesyn.

Og ikke glem at de vakreste fargene får man frem gjennom URIN <3

Skrevet

Meld meg! Meld meg! Jeg er tidenes verste mor. Men men, pytt pytt. Har en datter på 4 som sier hun er stolt av meg, så da stoler jeg på hun og fortsetter med toro, cubus, melk uten kua i hagen. You name it. Haha så patetisk du er hi... men, helt ærlig. Du eller jeg som ikke burde hatt barn, med den tankegangen der?

Skrevet

Lenge leve Toro sier bare jeg!!

Skrevet

Dårlig mor.

Skrevet

uffamei, for noen udugelige mødre vi er, ikke alle kan være like perfekt som HI liSSOM

Skrevet
Dårlig mor.

Nei bare ikke verdens beste til å lage mat. Nå er min sønn 3 1/2 mnd så Toro eller ikke Toro er vel ikke det jeg tenker mest på om dagene når det kommer til å gi mat til min sønn. Mannen i huset lager fantastisk mat fra bunnen av :)

Gjør din mann det?? Hvis ikke syns vel du han er en dårlig far...? Eller er det sånn i ditt hodet at det bare er fruen i huset som skal lage mat?

Vedder mitt liv på at mitt barn kommer til å vokse opp og blir like sterk og frisk som ditt/dine barn selvom det ikke alltid er mat laget fra bunnen av ;)

Skrevet

Haha, så dumt så dumt... Det sier vel mer om deg hi enn noen andre. Regner med det ikke er noe trivelig å være i ditt nærvær med slike holdninger. Hva annet rister du på hodet av? Får ikke barnet/barna dine melk, kjøtt, klær, ost, egg? For å nevne noe?

Tror vel egentlig du ikke har noen å provosere rundt deg, så da velger du heller å sprøyte drit her inne ;)

Skrevet

Vet dere, jeg må tilstå... Jeg er HI. Torokokken over alle torokokker. :)

Det bare kokte i blode over irritasjon på en annen tråd her. Dåg ang. et helt annet tema.

Jeg blir bare så provosert over tråder hvor folk peker på andre og sier du er for dårlig hvis du ikke gjør som meg... Kanskje man er perfekt på ett område, men da er man kanskje slapp, mindre god på noe annet.

Beklager.... HI

Skrevet
synes folk som ikke slakter sine egne dyr eller ikke dyrker sine egne grlnnsaker heller ikke burse fått barn. gud hjelpes alle sprøytemidler og søple som blir pumpet inn i det som er kjøpt på butikken

Slakter du dyr??? Det er jo dyreplageri, man finner jo kjøtt og sånt på rema jo!

Skrevet

Skal du ha navn og adresse på meg?

Her får ungene ferdigstekte pannekaker som blir slengt i microen^^

åååååh jeg er en så flink kokk<3

Jeg tenkte å ha kalkun i helga:O

Jeg kjøpte den ferdig ribba og dypfryst på rimi:O

Jeg kjøpte også potetene fra rimi.

Posesaus fra toro skal vi også ha:O

Sviskene har jeg heller ikke plukka og tørka selv:S

Eplene kommer heller ikke fra noe epletre i hagen:O

Noen må hjelpe barna mine, de får jo ikke skikkelig mat hjemme:O

Skrevet

Slakter du dyr??? Det er jo dyreplageri, man finner jo kjøtt og sånt på rema jo!

Haha..for kjøttet du kjøper å¨rema kommer ikke fra slaktede dyr lissom!!?

Skrevet

Jeg slakter dyr. Etter å ha sett hvordan "butikk-kjøttet" deres blir produsert. God appetitt. ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Haha..for kjøttet du kjøper å¨rema kommer ikke fra slaktede dyr lissom!!?

Hehe, du tok ikke den du :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...