Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Så en reportasje om parkeringsvakter og arbeidsmiljøet deres nå. Synes dere det er greit å kjefte på parkeringsvakten for at du får bot? Og hvor går grensen? Er det ok å kjefte hvis det er dårlig skiltet, du har stått for lenge, parkert ulovlig, står på handicap-plass etc? Eller hvis du bare har en dårlig dag? Må si at det er en jobb jeg glatt står over. Tror de får mye frustrasjon tatt ut på seg selv om de bare gjør jobben sin...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 vis man får bot uten grunn så er det greit å si ifra på en ok måte. men ikke kjefte,skrike til en person som jeg har sett skje. jeg syns jo synd på de som er parkeringsvakter, de får nok mye pepper for den jobben de gjør. men det er en jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå