Knerten's mamma <3 Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Førstemann var prematur, og nå blir nr 2 det også, men muligens enda mer enn storebror. Jeg synes det var ille nok med prematurt barn i uke 34, selv om alt gikk fint, og han pustet selv osv. Nå er jeg i uke 29+5, og lille har fått 18% vekstavvik på kort tid. Storebror ble tatt på 20%. det er vel individuelt når de blir tatt ut, og om det er annen problematikk inne i bildet. Vi skal ha ny sjekk på mandag, og bagene er klare. Prøver å forberede meg på alt, men håper lille får bli der inne litt til... <3
Sweetpea Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Ikke prematurt barn denne gangen, men har født med katastrofesnitt i uke 30 før. Gikk bra det, selv med hjertefeil De som lå samtidig med oss på nyfødt som "bare" var premature fra uke 30 og mer klarte seg meget bra
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Ikke prematurt barn denne gangen, men har født med katastrofesnitt i uke 30 før. Gikk bra det, selv med hjertefeil De som lå samtidig med oss på nyfødt som "bare" var premature fra uke 30 og mer klarte seg meget bra Kan jeg få spørre hva som ender i katastrofesnitt så tidlig? :/ Bare lurer ordi jeg skal til lege om 1,5 time, og en tenker jo alltid det verste Godt å høre det gikk bra vertfall:)
Sweetpea Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 For min datters del var det hjertefeil, hun hadde hjerterytme på 42-50. Fryktelig sjeldent. Hadde de visst hva det var hadde de nok latt henne bli i magen under overvåkning. Hun har i dag pacemaker, men ingen som skulle tro det, er akkurat som alle andre. Tror ikke du skal være for redd, premature barn har veldig gode odds på alle områder i dag, min erfaring med dem jeg møtte er at de født eter uke 30 hadde få komplikasjoner så lenge deres eneste utfordring var prematuritet. Positive tanker
Knerten's mamma <3 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2012 Takk for oppmuntring! godt å høre at alt har gått fint med jenta di!) Jeg gruer meg så til i morgen at jeg er uvel..jeg er nok et mareritt å være sammen med i dag, så jeg og plutten skal ta oss en tur ut, så pappa'n får litt fred Tror nok ikke jeg blir lagt inn i morgen, håper hvertfall ikke det. Men det er nok ikke så lenge til det skjer noe..lille i magen rører bare på seg hvis jeg spiser eller drikker noe søtt, ellers er det stille. Det var utslagsgivende sist hvertfall, så får vi se i morgen hva den endelige dommen blir :-) Krysser fingrene for noen få uker til!!
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Takk for oppmuntring! godt å høre at alt har gått fint med jenta di!) Jeg gruer meg så til i morgen at jeg er uvel..jeg er nok et mareritt å være sammen med i dag, så jeg og plutten skal ta oss en tur ut, så pappa'n får litt fred Tror nok ikke jeg blir lagt inn i morgen, håper hvertfall ikke det. Men det er nok ikke så lenge til det skjer noe..lille i magen rører bare på seg hvis jeg spiser eller drikker noe søtt, ellers er det stille. Det var utslagsgivende sist hvertfall, så får vi se i morgen hva den endelige dommen blir :-) Krysser fingrene for noen få uker til!! Masse lykke til i morgen. Tenker på deg:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå