Gå til innhold

Sex?


Charliebaby13

Anbefalte innlegg

Hei damer:-)

Pga kvalme og oppblåsthet hadde ikke jeg særlig lyst i starten av svangerskapet. Jeg er nå 9+4 og formen begynner å bli bedre, og dermed er også mye av sexlysten tilbake. Nå har derimot ikke samboeren min lyst. Heldigvis er vi åpne og ærlige med hverandre, og kan snakke om det. For hans del går det på at det er en baby i magen og han føler at han "har gjort sitt". Han liker ikke følelsen av å "putte den inn til babyen". Dette ble også verre etter den siste ultralyden (hvilket jo høres logisk ut).

Hvordan er de med dere? Er det flere enn med som opplever det samme? Jeg er redd for å miste den delen av samlivet også, det er jo så viktig!

 

Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer:-) Pga kvalme og oppblåsthet hadde ikke jeg særlig lyst i starten av svangerskapet. Jeg er nå 9+4 og formen begynner å bli bedre, og dermed er også mye av sexlysten tilbake. Nå har derimot ikke samboeren min lyst. Heldigvis er vi åpne og ærlige med hverandre, og kan snakke om det. For hans del går det på at det er en baby i magen og han føler at han "har gjort sitt". Han liker ikke følelsen av å "putte den inn til babyen". Dette ble også verre etter den siste ultralyden (hvilket jo høres logisk ut). Hvordan er de med dere? Er det flere enn med som opplever det samme? Jeg er redd for å miste den delen av samlivet også, det er jo så viktig! Charlie

 

Slik var det her også de 5 gangene jeg var gravid. Frustrerende, men skjønte jo mannen litt også. Heldigvis tok det seg opp igjen rett etter fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje noe problem med lysten til mannen, men eg sjøl har ikkje lyst, spesielt når han liker å ta seg ein øl om kvelden, øl-ånde er fælt når ein er edru og gravid. ingen lyst til å kyssa :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...