Gå til innhold

4-5 år siden siste tannlegetime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rett og slett ikke tatt meg råd til tannlege. Har det egentlig ikke nå heller, så gruer meg til regningen. Men har funnet ut at nå må jeg komme meg dit, så får heller bare regningen gå til inkasso så jeg får delt den opp, om ikke tannlegen er villig til å dele den opp. Skal også gå grundig gjennom utgiftene mine og se etter noe jeg kan kutte ut så jeg kan spare pengene til tannlegesjekk minst en gang i året.

Noen som vet ca. pris på å borre hull? Og hva gjør tannlegen med tannkjøttbetennelse (på grunn av visdomstann)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg et tannlegesenter som har finansieringsordning, det står som regel på nettsidene. Der står det og ofte priser. Hvis ikke kan du ringe og høre :) Vil tro det er penger å spare på å sjekke litt på forhånd!

Jeg vil tippe at du først kommer inn til en sjekk med bilder og styr, og så kan du og tannlegen diskutere hva som må gjøres. På mitt senter får jeg alltid med meg et kostnadsoverslag i hånda, og så bestiller jeg time for selve "fiksinga" når det passer, dvs først en sjekk og så en separat time for resten, hvis det er noe som må gjøres.

Skrevet

Hvis du har et universitet med tannlegeutdannelse er det billig å gå til studentene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...