Gå til innhold

Hva er din unnskyldning...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alle en eller annen god eller mindre god forklaring på ulike ting vi gjør eller unnlater å gjøre...

 

Deal with it! Vi må tåle at vi er et mangfold av mennesker med ulike meninger, erfaringer og oppfatninger.

 

Men til tross for det må vi forsøke å se litt lenger enn vår egen nesetipp, vi må ikke være slem mot andre, selv om noen har tråkket oss på tærne. Vend det andre kinnet til og vær mot andre som du vil andre skal være mot deg. En fin regel, uansett opprinnelse... Enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selvsagt enig, men det fungerer ikke helt sånn i det virkelige liv alltid, og ihvertfall ikke for alle her på dib.

Skrevet

Ikkje her på dib. Her er dei flinke og henge ut.

Skrevet
Ikkje her på dib. Her er dei flinke og henge ut.

 

Kva henge dei ut då, klede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...