Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Jeg har alltid vært i forhold med menn, og jeg har barn med ekskjæresten min. Men nå har jeg altså blitt forelsket i en venninne av meg, og jeg aner ikke hvordan jeg skal håndtere situasjonen. Jeg er konstant nervøs når jeg er sammen med henne og synes hun er så herlig. Hun gir meg ofte komplimenter for utseendet, og for meg virker det ikke helt utelukkende at hun selv kunne falt for en jente. Likevel er jeg redd for å fortelle henne hva jeg føler, i frykt for at hun bare liker menn og at hun skal synes hele greia blir rart. Er også svært redd for å ødelegge vennskapet vårt. Har alltid hatt en følelse på at jeg er bifil, men det er først etter jeg traff denne jenta at jeg virkelig innser det. Hva kan jeg gjøre? noen som har vært i samme situasjon?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Tja.. Her var jeg forelska i bestevenninna mi.. Altså, vi ble venner først, så kom følelsene. Er nok fortsatt noen følelser i bildet,men vi er 100% enige i at det blir det ikke noe av, muligens om vi begge er single, om det blir slutt mellom meg og samboeren, men for nå er vi bare gode venner, med en flørtete tone. Hun vet hva jeg føler, og jeg vet det er gjensidig. Det kom på bane når vi tilfeldig kom inn på temaet homofili, vi begge sa i fortrolighet at vi var bifil. Enda ikke hatt noe forhold, har hatt mange muligheter, men har satset på vennskapet hver gang. Samboeren min og forloveden hennes vet forøvrig om følelsene vi har oss imellom, men er ikke truet av det, for de vet hvor da har oss. Så, kanskje prøve å snike temaet "homofili" inn i en samtale, og helt tilfeldig spørre om hun noen gang har betraktet en kvinne på det viset, har hun det, så kan du jo muligens gå forsiktig frem derfra, om ikke, så er det opp til deg; fortelle det som det er, eller tie det, og satse på at det hele blåser over, bare du finner en annen mann/kvinne som opptar dine tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå