Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 etter at man har begynt på ett lavkarbokosthold før man ikke er slapp, sliten og svimmel lenger? Når kommer energien??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Så fort du slutter med det tullet kommer energien tilbake. Karboredusert er ok, men lavkarbo er bare høl i huet og direkte skadelig.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Så fort du slutter med det tullet kommer energien tilbake. Karboredusert er ok, men lavkarbo er bare høl i huet og direkte skadelig. Hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå