Gå til innhold

riktig å fortelle til mannen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i butikk, og for noen dager siden fikk jeg besøk av min x.

er dette noe å fortelle min mann som er usikker på forholdet vårt.

ikke fortelle det for å såre men for å være åpen mot han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøk? Hva legger du i det? Som kunde eller for å besøke deg? Var det planlagt?

Skrevet

Hva er det å skjule da hvis det var tilfeldig og ikke noe annet?

Skrevet
Besøk? Hva legger du i det? Som kunde eller for å besøke deg? Var det planlagt?

var der som kunde. var ikke planlagt. jeg viste ikke om det. reagerte på at det var han når han kom til kassa.

jeg har ikke sett han på 8 år. men siste han sa til meg var at han angret på at det ikke ble meg og han.

han sender meg også flere meld facebook. men jeg har aldri svart.

Skrevet

Em, jeg tror ikke du må fortelle så lenge han er kunde, men du vet at du ikke har lov til å si hvem som handler på butikken, uansett hvordan butikk. Går på taushetsplikt :) skal ihvertfall ikke si hva de har kjøpt. Selv om jeg ikke mener at du ikke sa det her :)

Skrevet

siden du lurer på dette virker mannen din ganske sjalu.

om du ikke forteller og det tilfeldig kommer frem senere vil han jo bli enda mer usikker.. hadde fortalt det for å vise han at jeg er ærlig

Skrevet
siden du lurer på dette virker mannen din ganske sjalu. om du ikke forteller og det tilfeldig kommer frem senere vil han jo bli enda mer usikker.. hadde fortalt det for å vise han at jeg er ærlig

bra. tenker og tanken på at det er verre om dette kommer frem siden.

Skrevet

Så bør man alltid gi beskjed når en handler på butikk og tilfeldigvis treffer xen? Så lenge en ikke oppsøker det bevist eller begynner å mimmre tiden man hadde sammen. Så hva er problemet?

Verden er ikke stor bare så dere vet det.

Skrevet

Men er du usikker på forholdet deres da?

Hadde det vært meg hadde jeg sagt noe som: Herregud, vet du hvem som var innom butikken i dag eller?? Eksen min, haha."

Noe sånt, fortalt det, men ikke som om det var noe der å skjule.. Men så er eksen min en kødd uten like da. ;o)

Skrevet
Men er du usikker på forholdet deres da? Hadde det vært meg hadde jeg sagt noe som: Herregud, vet du hvem som var innom butikken i dag eller?? Eksen min, haha." Noe sånt, fortalt det, men ikke som om det var noe der å skjule.. Men så er eksen min en kødd uten like da. ;o)

vi har slitt lenge i forholdet vårt.

hatt en lang periode. men vi jobber hardt for å komme tilbake til der vi burde være.

vet min mann er usikker på meg og andre menn. aldri gjort noe. men han er sjalu lett..

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skulle ha rapporteringsplikt ang alle du tilfeldigvis støter på ila en dag? Eks eller ikke..

Skrevet

Helt tragisk når hans ubegrunnede sjalusi blir ditt problem. Det hadde jeg ikke holdt ut med!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...