Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 som kan fortelle litt om det? ser ut som 50 talls stripping når jeg ser på youtube, men hvordan er det på kurs?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 ja, men lurer på hvordan det er... som stripping eller mer dans?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Det er en forførende dans. Stripping da tar du av deg alle klærne til du er naken - trenger ikke bruke fantasi, bare å se på.. Mens burlesque kan man kalle for soft form for stripping som handler det mer om pirring med å bruke ekstra utstyr som f.eks store fjær etc som dekke kroppen og Du bestemmer hvor mye som skal synes. Itillegg så bruker man alltid f.eks pynt som dekker over brystvorten og hvis man tar det så langt ut med å ta av trusen og så er det som oftest med noe foran - så publikum må bruke fantasien. Jeg synes det er kjempe moro! Jeg har aldri tatt av meg trusen for det interesserer meg ikke. (Høna er for hanen i huset hehehe) Det myker godt opp kroppen og du får skikkelig selvtillit boost av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå