Nirgal Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Ja, er veldig lykkelig <3 har en herlig mann og ei fantastisk datter, kunne ikke ønsket meg mer..
jeem Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Ja det er jeg. Tiltross for endel motgang fra tid til annen så er jeg lykkelig. Har en helt fantastisk samboer,og muligheten til å få oppleve en hel masse med turer og oppdagelser
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 nei... skulle ønske jeg var det, for har vel alle grunner til å være det, men er ikke det.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Nja. Samboeren og jeg sliter litt. Vi mangler de gode følelsene ovenfor hverandre. Vi kommuniserer om det, krangler ikke, og fungerer bra sammen i hverdagen. Likevel mangler vi gleden og gløden ovenfor hverandre som gjør at dagene blir litt tunge. Foruten om har vi to fantstiske barn, en super familie og masse gode venner. Vi har grei økonomi og et fint hus. Skulle bare ønske vi kunne finne tilbake til gleden ved å være sammen han og jeg...
Gjest Heartbroken Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Jeg kjenner på lykken i små glimt, men har enda en stor sorg som tar mesteparten av plassen. Men det går seg nok til og jeg vet at jeg har så mye å være takknemlig for.
Gjest Miryks Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Jeg har det jeg trenger for å være lykkelig. Men min negative tankegang, evige følelse av uro og at noe kommer til å gå til helvete hindrer meg i å slappe 110% av.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 Nei, jeg er ikke det. Jeg har så godt som mistet alle vennene mine, greier ikke få nye, og føler meg dønn ensom.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 Lykke er vel ingen konstant, statisk følelse, men noe som kommer og går. Så både ja og nei. Jeg har det kjempebra, er fornøyd med livet og glad og blid, har en flott familie, en nydelig datter og en finfin mann. Grei økonomi og en jobb jeg trives i. Så jeg er ofte lykkelig, men ikke hele tiden, dag ut og dag inn. Vi har vel alle vårt.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #12 Skrevet 16. august 2012 Nei, jeg er ikke lykkelig, og har ikke vært det på lange tider. Jeg savner å legge meg om kvelden, uten å grue meg til neste dag. Savner å stå opp en morgen, å ta i mot dagen som kommer. Nå klarer jeg ikke finne lykke. Ikke på generelt basis. Omstendighetene, livssituasjonen, og forholdsproblemer tar knekken på meg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #15 Skrevet 16. august 2012 Ja! Er kjedelig lykkelig faktisk! Tre nydelige, velskapte barn... prøver på nr 4, uten stress. Hadde bare vært en fin "bonus" Har en mann jeg har det fantastisk bra med på alle måter. Tok mange år å finne han, men var verdt ventingen og letingen! Har akkurat vært på en deilig ferie, med alle barna. Nå i helgen et lite 5 stjernes cruise til Kiel, så pakking til en liten ukes ferie til i utlandet... Så er det hverdag igjen... ungene i barnehage, mannen på jobb... Det eneste jeg mangler i mitt liv, er en jobb! Men har en høyere utdannelse, med mastergrad... så leter aktivt! Klarer oss greit enn så lenge! Har jeg alltid vært lykkelig? Nei! Men kan med hånden på hjertet si at jeg er det nå....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #16 Skrevet 16. august 2012 Akkurat i dag så føler jeg meg lykkelig, hehe.. Men for å være litt alvorlig så er jeg vel ikke det.. Vet ikke hva jeg skal gjøre i forhold til ekteskapet mitt, har lite venner som bor i nærheten sånn at jeg stor sett går her alene, har ikke jobb og ja.. ting kunne vært tusen ganger bedre. Men, jeg er generelt en glad person, så jeg føler meg lykkelig titt og ofte likevel Har opplevd mye ille i livet mitt, sikkert mer enn veldig mange og vet at som regel så ordner ting seg tilslutt.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #17 Skrevet 16. august 2012 Nei, jeg er dypt ulykkelig. Jeg mistet min elskede, kule, morsomme, snille, kjekke, kloke mann, mine tre barns far, for litt over et år siden, og sorgen over det er helt bunnløs fremdeles. Knaskje jeg aldri bli glad igjen.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. august 2012 #18 Skrevet 16. august 2012 (endret) Lykkelig veit jeg ikke, men jeg er tilfreds med livet og omgivelsene og jeg er ikke ulykkelig. Så kanskje mangler noen ørsmå detaljer før jeg kan si jeg er lykkelig, eller så er det fordi jeg har skjønt at man ikke kan være konstant lykkelig. Lykkelig er for meg et slags begrep det er umulig å leve opp til. Tilfreds og livsglad er ord jeg kan forholde meg til, som for meg utgjør nesten det samme. Jeg er i et godt forhold med verdens beste mann, har mange venner jeg er glad i og finner på ting med. Kanskje lykken blir fullkommen når jeg får barn og en fast jobb..... Hvem vet..? Endret 16. august 2012 av Scania
LuksusLiv Skrevet 16. august 2012 #19 Skrevet 16. august 2012 Stort sett ja. Jeg har en et fantastisk ekteskap med en fantastisk mann, herlige unger, en jobb jeg er liker og føler jeg mestrer veldig godt, gode kolleger, et fint hus, god økonomi, gode venner. Akkurat nå er jeg ekstra lykkelig fordi jeg har trent og vasket hele huset, skikkelig god følelse. Gleder meg til mannen min kommer hjem fra jobb. Men klart, jeg har dager der alt er dritt og jeg bare kunne tenkt meg å legge meg under dyna, men de dagene er det heldigvis ikke flest av.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #20 Skrevet 16. august 2012 Både og. Jeg har en fantastisk kjæreste, to nydelige barn og et hus som er bare mitt, jeg tjener bra og har vel sånn sett gjort det greit her i livet. På den annen side, så lengter jeg etter å bo med kjæresten min, men han har delt omsorg for barnet sitt, så vi ses bare annehver uke. Litt leit innimellom og godt med "fri" andre ganger Selv om jobben min betaler godt, så sliter jeg med å finne ut hva jeg vil blir når jeg blir "stor", så grubler mye på det. Men alt i alt er jeg stort sett lykkelig
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #21 Skrevet 16. august 2012 Noen ganger. Når jeg får skikkelig latterkrampe sammen med ungen, når jeg og samboeren har en spesielt god stund sammen, eller når jeg ler og drikker vin med gode venninner. Men jeg har ikke en lang og vedvarende følelse av lykke hver dag. Jeg er fornøyd med livet. Har en flott mann som også er min beste venn, en herlig, intelligent sønn og gode venninner, har det jeg trenger, har aldri opplevd noe vondt osv. Så kanskje jeg bare alltid har hatt det så godt at jeg ikke vet at det er lykke og trur de øyeblikkene som er spesielt gode er å være lykkelig? Ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #22 Skrevet 16. august 2012 Undrer meg over at veldig mange definerer lykke i form av jobb, hus, og økonomi. Materalistiske ting. Jeg har ikke god økonomi, eget hus, eller jobb. Men hadde jeg hatt det, så er det ikke det som gjør meg dypt ulykkelig..
LuksusLiv Skrevet 16. august 2012 #23 Skrevet 16. august 2012 Undrer meg over at veldig mange definerer lykke i form av jobb, hus, og økonomi. Materalistiske ting. Jeg har ikke god økonomi, eget hus, eller jobb. Men hadde jeg hatt det, så er det ikke det som gjør meg dypt ulykkelig.. Vel, hadde jeg vært arbeidsledig eller i en jobb jeg mistrivdes i, ikke tak over hodet og dårlig økonomi så tror jeg faktisk at de daglige bekymringene hadde gjort meg veldig ulykkelig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2012 #24 Skrevet 16. august 2012 Undrer meg over at veldig mange definerer lykke i form av jobb, hus, og økonomi. Materalistiske ting. Jeg har ikke god økonomi, eget hus, eller jobb. Men hadde jeg hatt det, så er det ikke det som gjør meg dypt ulykkelig.. Hvis man faktisk jobber, er det jo svært viktig at man trives, spør du meg. Man er jo der ganske mange timer i uka. Jeg har jobbet steder jeg har mistrivdes, og det gjorde meg svært ulykkelig. Dessuten blir man vel ikke akkurat megalykkelig over å ikke kunne betale husleia eller å stadig måtte lure på om man greier å skaffe vinterklær til ungene og sunn mat på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå