Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på denne?

Fikk en vinterdress av tanta mi nå for litt sia, en brun nameitdress med lilla stjerner (tror det fjorårsmodellen) er det noen som har prøvd denna?

Jenta mi er nå 4mnd så blir å bruke den fra 7 - 10 mnd mest sannsynlig.. Er den tykk og god nok? blir den fort våt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den holder mål når det gjelder varme og vanntetthet. Jeg vurderte den fordi den var så fin, men hang den fort tilbake på stativet. Var veldig tung og noe av det stiveste jeg har vrt borti.

Skrevet (endret)
Tror den holder mål når det gjelder varme og vanntetthet. Jeg vurderte den fordi den var så fin, men hang den fort tilbake på stativet. Var veldig tung og noe av det stiveste jeg har vrt borti.

Ja er veldig enig med deg at den er veldig stiv og tung.. kanskje vurdere en ny en som blir lettere for vesla og bevege seg i.. Må nok gå i tenkeboksen, for den er jo så fin og vett!

Endret av Frk Vimse
Skrevet (endret)

Jenta mi hadde den i fjor, da var hun ca året. Fungerte fint for oss; varm og god, aldri gjennomvåt. Den dressen kom godt ut i noen av vinterdress-testene også. Uansett blir det vel neppe spesielt hard bruk når hun er mellom 6 og 12 måneder?

Jeg ville takket ja til dressen og vært glad for den! Blir det helt krise når vinteren kommer, kan du jo sikkert få tak i en dress da? Da ser du behovet bedre også? Er jo ikke vits i å kaste penger ut av vinduet...

Endret av septembermamma til to
Skrevet

Du kan jo se an aktivitetsnivået hennes når hun trenger dressen. Er det for å sitte i vogn og akebrett er den sikkert grei nok. Men blir hun av den aktive typen kan den nok virke hemmende for henne.

Skrevet
Jenta mi hadde den i fjor, da var hun ca året. Fungerte fint for oss; varm og god, aldri gjennomvåt. Den dressen kom godt ut i noen av vinterdress-testene også. Uansett blir det vel neppe spesielt hard bruk når hun er mellom 6 og 12 måneder?

Hvordan var det for jenta di og bevege seg i den? ble den mykere etter litt bruk?

Nei blir nok ikke hard bruk, men litt aking og tur skal vi nå få til:D

Skrevet
Hvordan var det for jenta di og bevege seg i den? ble den mykere etter litt bruk? Nei blir nok ikke hard bruk, men litt aking og tur skal vi nå få til:D

Snuppa her hadde ingen problemer med å bevege seg i den. Hun gikk, satt, krabbet. Litt stiv var nok dressen, men vi var fornøyde. Har hatt Reima, Skogstad og Helly-Hansen til størstemann, og ikke vært vesentlig mer fornøyd med de. Jeg tenker også at vesla di vil være så lita når hun behøver dressen at det slett ikke er godt å vite om hun kommer til å kunne bevege seg noe særlig (det være seg med eller uten dress) -- og ville derfor anbefale at du rett og slett venter til vinteren og prøver deg fram. En varm vinterdress er ofte litt klumpete å bevege seg i uansett for en liten kropp.

Skrevet

Vi har denne dressen selv til jenta vår, men hun brukte den da hun var nærmere 2 år. Den er veldig god, er veldig fornøyd - men jeg kan være enig i at den er litt stiv til de minste barna. Da datteren vår var 9-12 mnd kjøpte vi en billig en på H&M, den fungerte veldig bra grunnet lite slitasje (pga alderen hennes) og den var veldig bevegelig.. Er dressen fra Name It kjøpt på salg for en tid tilbake er det vel lite sannsynlig at du får byttet den(?)

Skrevet
Hvordan var det for jenta di og bevege seg i den? ble den mykere etter litt bruk? Nei blir nok ikke hard bruk, men litt aking og tur skal vi nå få til:D
Snuppa her hadde ingen problemer med å bevege seg i den. Hun gikk, satt, krabbet. Litt stiv var nok dressen, men vi var fornøyde. Har hatt Reima, Skogstad og Helly-Hansen til størstemann, og ikke vært vesentlig mer fornøyd med de. Jeg tenker også at vesla di vil være så lita når hun behøver dressen at det slett ikke er godt å vite om hun kommer til å kunne bevege seg noe særlig (det være seg med eller uten dress) -- og ville derfor anbefale at du rett og slett venter til vinteren og prøver deg fram. En varm vinterdress er ofte litt klumpete å bevege seg i uansett for en liten kropp.

Så bra, skal da vente til vintern å se ann både jenta og dress :D

Skrevet
Vi har denne dressen selv til jenta vår, men hun brukte den da hun var nærmere 2 år. Den er veldig god, er veldig fornøyd - men jeg kan være enig i at den er litt stiv til de minste barna. Da datteren vår var 9-12 mnd kjøpte vi en billig en på H&M, den fungerte veldig bra grunnet lite slitasje (pga alderen hennes) og den var veldig bevegelig.. Er dressen fra Name It kjøpt på salg for en tid tilbake er det vel lite sannsynlig at du får byttet den(?)

Vet ikke om det er kjøpt på salg, for min tante jobber som levrandør til nameit, så da hadde ho tatt av en dress til meg, veldig snilt:D Så tror nok ikke jeg fått byttet den uansett, men som jeg har skrevet over, så skal jeg se ann jenta med aktivitetsnivå og selve dressen når det blir kaldt nok ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...