Gå til innhold

Lei av å ha angst!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få dette ut et sted, jeg er så møkklei av å gå rundt med angst hele tiden for ALT.

Jeg bekymrer meg altformye hva andre tenker, jeg sliter sånn med selvtilliten, jeg er til tide nesten paranoid. Hvorfor skal det være så j*vlig å slite med dårlig selvtillit?!

 

Jeg betalte flere tusen kroner for NLP behandling som bare var svindel, fikk en god følelse noen måneder og så var alt tilbake til det "vanlige". Aldri mer. Ikke rart NLP coachere tjener sykt på både bøker og kunder, man blir jo lurt til selvtillit men samtidig avhengig av hjelpen man får, når man står alene eller det har gått en tid går man tilbake til vanlige vaner.

 

Begynner å tro det ikek er håp for meg,

skal jeg virkelig gå rundt resten av livet mitt som et nervevrak og heletiden bry meg om hva andre mener...:(

 

Noen som kjenner seg igjen her? evt har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du er LEI, det kan være en stor motivator!

Du sier du følte deg bra noen måneder etter nlp-svindelen. Det må jo bety at du faktisk KAN føle deg bra og siden det er svindel gjorde du det SELV:) Du kan gjøre det igjen. Det er dine tanker og du kan lære deg å styre dem og ikke la angsten styre deg.

 

Jeg kjenner meg (dessverre) igjen i det du skriver. Jeg blir sliten av at jeg aldri blir kvitt det, det er bare en berg og dalbane; noen ganger bra og noen ganger verre. Men de kjipe periodene kan gjøres mildere og færre. Har du sjekket bøkene av Louise Hay? Ikke direkte angstrelatert, men har noe for seg likevel om du orker selvhjelpsretningen.

Du er i hvert fall ikke alene. Jeg vandrer rundt i verden og føler meg skrekkelig alene om dette til tider, så jeg lurer på hvor dere andre gjør av dere..

Skrevet
Så bra du er LEI, det kan være en stor motivator! Du sier du følte deg bra noen måneder etter nlp-svindelen. Det må jo bety at du faktisk KAN føle deg bra og siden det er svindel gjorde du det SELV:) Du kan gjøre det igjen. Det er dine tanker og du kan lære deg å styre dem og ikke la angsten styre deg. Jeg kjenner meg (dessverre) igjen i det du skriver. Jeg blir sliten av at jeg aldri blir kvitt det, det er bare en berg og dalbane; noen ganger bra og noen ganger verre. Men de kjipe periodene kan gjøres mildere og færre. Har du sjekket bøkene av Louise Hay? Ikke direkte angstrelatert, men har noe for seg likevel om du orker selvhjelpsretningen. Du er i hvert fall ikke alene. Jeg vandrer rundt i verden og føler meg skrekkelig alene om dette til tider, så jeg lurer på hvor dere andre gjør av dere..

 

Hehe, akkurat nå føler jeg meg skrekkelig alene, jeg vet ikke helt hvordan jeg holder meg "positiv" når jeg har det vanskelig, da går jeg mot veggen, ja kanskje jeg svindler meg selv, kanskje jeg ikke gjør det jeg bør gjøre...

 

Har lest noen av Louise Hays bøker, men etter NLP blir jeg så fort sur og irritert når jeg leser sånne "happy happy" bøker.. :(

Skrevet

hei, det er veldig synd at du sliter med angst og jeg håper virkelig at du finner den metoden som hjelper deg :) men synes ikke det er dumt å kalle nlp for svindel. jeg har virkelig hatt god hjelp av en dyktig nlp terapeut. hun har hjulpet meg så jeg sluttet med selvskading, pillemisbruk og styrket selvfølelsen min veldig :) men nlp er ikke for alle, det er tøff jobbing med en selv.. jeg ville bare si at jeg fikk MYE hjelp og betalte lite. nlp handler jo først og fremst om ditt indre. det er du som bestemmer og du har kontrollen, så hvis du liker louise l hays sine bøker i utgangspunktet så bestem deg for at du blir glad for å lese i de.. hvis ikke så tror jeg egentlig du ikke tror på det og derfor blir smågrinete.. kanskje du trenger å gi slipp på offerrollen din? det er lov å ha det bra :) mener ikke noe av dette som ufint, du skriver på et forum og jeg svarer i beste mening. ta i mot om noe føles riktig og kast det andre ;)

Skrevet
hei, det er veldig synd at du sliter med angst og jeg håper virkelig at du finner den metoden som hjelper deg :) men synes ikke det er dumt å kalle nlp for svindel. jeg har virkelig hatt god hjelp av en dyktig nlp terapeut. hun har hjulpet meg så jeg sluttet med selvskading, pillemisbruk og styrket selvfølelsen min veldig :) men nlp er ikke for alle, det er tøff jobbing med en selv.. jeg ville bare si at jeg fikk MYE hjelp og betalte lite. nlp handler jo først og fremst om ditt indre. det er du som bestemmer og du har kontrollen, så hvis du liker louise l hays sine bøker i utgangspunktet så bestem deg for at du blir glad for å lese i de.. hvis ikke så tror jeg egentlig du ikke tror på det og derfor blir smågrinete.. kanskje du trenger å gi slipp på offerrollen din? det er lov å ha det bra :) mener ikke noe av dette som ufint, du skriver på et forum og jeg svarer i beste mening. ta i mot om noe føles riktig og kast det andre ;)

 

*mente synes det ER dumt å kalle... *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...