Gå til innhold

Lei av å ha angst!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få dette ut et sted, jeg er så møkklei av å gå rundt med angst hele tiden for ALT.

Jeg bekymrer meg altformye hva andre tenker, jeg sliter sånn med selvtilliten, jeg er til tide nesten paranoid. Hvorfor skal det være så j*vlig å slite med dårlig selvtillit?!

 

Jeg betalte flere tusen kroner for NLP behandling som bare var svindel, fikk en god følelse noen måneder og så var alt tilbake til det "vanlige". Aldri mer. Ikke rart NLP coachere tjener sykt på både bøker og kunder, man blir jo lurt til selvtillit men samtidig avhengig av hjelpen man får, når man står alene eller det har gått en tid går man tilbake til vanlige vaner.

 

Begynner å tro det ikek er håp for meg,

skal jeg virkelig gå rundt resten av livet mitt som et nervevrak og heletiden bry meg om hva andre mener...:(

 

Noen som kjenner seg igjen her? evt har det på samme måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...