Gå til innhold

Er det bare jeg som reagerer på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så irritert idag når vi var i åpen barnehage,

Mange av barna hadde med egne leker,å visst sønnen min prøvde å låne noen leker så tok den andre ungen å reiv den ut av hendene på sønnen min fordi var hans leke.

Moren satt rett ved siden av å sa ingenting!

Jeg mener at skal barna få lov å ha egne leker så må han/hun kunne låne vekk de hun ikke leker med.

Hadde min sønn hatt med flere leker å noen ville låne en av lekene,så hadde han fått beskjed om å legge leken i vognen visst han ikke ville låne den bort.

Er det bare jeg som reagerer på dette eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt irritert selv. Du får bare legge henne på minnet ditt og tenke at hun er ego. Ego for at barnet ikke skal takle motgang, noe som må til for å døyve egoismen til barnet. Barn som får ture fram blir store egoister når de vokser til.

Skrevet

De fleste som går i den barnehagen var dessverre sånn.

Ungene har flere leker med som de ikke leker med,men å la andre låne de var ingen alternativ nei.

Så mange av lekene som sønnen min ville leke med ble bare revet tilbake.

å når det er så mange som har med egne leker så blir det jo også umulig å vite hvilke som er barnehagen sin og hvilke som er barna sine egne leker.

Skrevet

Du burde kanskje fortelle det til barnehagen? Så får de prøve å følge med en stund og deretter finne ut om de skal ta opp problemet de ser i plenium?

Noen må bli fortalt hva som er normalt ;)

Gjest splætt
Skrevet

Kanskje du kan si til sønnen din noe sånt som "kanskje det var hans leke? da må vi spørre om vi får lov til å låne", og så spørre mora om det var deres private leke, og så spørre barnet om dere får lov til å låne. Da må mora forholde seg til sitasjonen.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske irritert jeg og!

Men i vår barnehAge er det heldigvis veldig oppegående foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...