PeppaPig Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 I barnehagen så får de litt å tygge på både før og etter lunch så der blir de jo foret annenhver time høres det ut som. Men de sier hun spiser godt til lunchen så jeg bekymrer meg ikke at de spiser ofte der (alle måltider er inkludert i hennes barnehage) I helgene så spiser vi som regel frokost rundt 8.30-9, lunch rundt 12, middag rundt 17 og kvelds rundt 19 før hun legger seg. Hun får som regel ikke noe å spise mellom måltidene - men er vi utpå så kan det avogtil vanke en is etter lunchen og litt frukt før middag. Vi har frukt stående ute hun som forsyner seg av ettersom hun vil (epler og bananer). Men det er egentlig sjelden at hun spiser mellom måltidene..
Plutselig_gravid Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Hjemme spiser vi ca hver 3 time og det gjør de i bhg også. (de får alle måltider i bhg) Frokost kl 8-9, lunsj kl. 12, frukt kl 15 middag kl.17 (på hverdager) Kvelds rett før kl,19 I helgene har vi ca samme rutine. Frokost i 7-8 tiden Lunsj i 11 tiden Suppe/frukt/grøt o.l i 14 tiden Middag i 16 tiden Kvelds i 19 tiden. Synes det høres litt lenge ut å gå 5 timer uten mat, men så lenge hun spiser noe frukt o.l så regnes jo det som et lite mellommåltid. Jeg merker at 3-åringen er skrubbsulten etter bhg så middagen bør ikke være langt unna når vi kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå