Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Her har vi brunost, hvitost, skinke, makrell og nuggatti.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Varierer veldig, akkurat nå er det gulost,brunost + 3 andre typer ost. Salami og servelat Italiensk salat Frokost salat Ulike syltetøy Makrell Nugatti De siste tre står alltid i skapet, spises nå og da så varer lenge
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Akkurat nå har vi: -hvitost -brunost -fårepølse -skinke -salami -leverpostei -rødbetsalat -kaviar -makrell i tomat -skinkeost -appelsinsylte -eplesylte -peanutbutter (mulig jeg har glemt noe)
Von Hertelhofen Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Her går det i gulost, syltetøy og bønnepostei. Så det er ikke så mye forskjellig. Har peanøttsmør og honning i "reserve"
Tovehvit Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Med 3 unger så blir det endel pålegg ja^^ Det vi har nå er: Hvitost Brunost Flaskesyltetøy i alskens bær Hjemmesnekra jordbærsyltetøy<3 Salami Trønderfår Sild Makrell Nugatti Dansk sjokoladeplate pålegg Leverpostei Baconpostei Kokt skinke Pepperskinke Baguettskinke Servelat Tomatost Skinkeost +++
silje1989 Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Vi har ; Brunost Gulost makrell salami nugatti
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Her har vi alltid: Leverpostei Gulost Gomme Skinkeost Haugpølse Jordbærsyltetøy I tillegg suplerer vi med annet vi har lyst på. Nå har vi: Prim Makrell i tomat Italiensk salami Ridderost Morrpølse
CaptainHindsight Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Nja, vi spiser ikke så mye brød så har ikke sååå mye. Gulost Egg (Regner det som pålegg siden mannen spiser veldig mye av det) Kaviar Makrell i tomat Syltetøy Sild Leverpostei Diverse hjemmelaget rømmebasert pålegg. Avocado (Mitt favorittpålegg) Dette er hva vi har fast, ellers kjøper vi det man måtte ønske der og da, men har ikke ting i kjøleskapet for å ha det. (For da glemmer jeg det ;P)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Dette er fast i kjøleskapet: Fårepølse Hvitost Skinke Servelat Jordbærsyltetøy Majones Skinkeost Men det hender også at vi i tillegg har: Prim Brunost Salmami Boksskinke Leverpostei Makrell i tomat
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Akkurat nå: salami majones lett/ekte leverpostei makrell i tomat lofotpostei tomat agurk jordbærsyltetøy blåbærsyltetøy ripsgele gulost brunost philadelfiaost græddost sjokade peanøttsmør hapå Likevel sutrer guttungen over at det ikke finnes pålegg i hus og nekter å spise. Hrmf..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Akkurat nå: salami majones lett/ekte leverpostei makrell i tomat lofotpostei tomat agurk jordbærsyltetøy blåbærsyltetøy ripsgele gulost brunost philadelfiaost græddost sjokade peanøttsmør hapå Likevel sutrer guttungen over at det ikke finnes pålegg i hus og nekter å spise. Hrmf.. Glemte skinkeost og baconost. Jeg blir bare sur og bitter av å se på listen. Jeg skal telle antall pålegg jeg har og presentere tallet for surpompen!
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 16. august 2012 #12 Skrevet 16. august 2012 Akkurat nå: - Leverpostei - Makrell i tomat - Bringebærsyltetøy - Jordbærsyltetøy - Multesyltetøy - Aprikossyltetøy - Prim - Baconost - Dansk salami - Gomme - Brunost - Hvitost - Sjokade - Nugatti - Hapå - Majones - Agurk - Paprika - Familieskinke - Kaviar Har nok ikke husket alt, men dette er pålegg vi somregel alltid har i hus. Når vi handler hender det også vi tar andre pålegg om det er noe vi har lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå