Gå til innhold

Er det mye utstyr ungene deres trenger til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det vel ny vinterdress og vintersko og gjerne en lue + regntøy og noe ull. Tro vi har resten. Fleece, vinterjakke, votter, og vinterbukse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen har alt fra bukser og jakker til kjeledresser, så han er safe=) Sko også når jeg tenker meg om=)

Eneste hansker og luer.

Jentene fikk nye dresser til jula i fjor. Men den siden av familien kjøper jo den størrelsen alderen tilsier:S Så gudene vet om jeg må handle til de i år=)

Skrevet

Eldste trenger vel alt utenom vinterdress og cherrox. Det er mulig noe av ulltøyet fortsatt kan brukes og nytt regntøy og gummistøvler har vi akkurat kjøpt nytt. Minste trenger alt siden hun er for liten til å bruke det som eldste brukte første året i barnehagen.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Eldste trenger alt! Dress, sko, luer, votter, ullklær...

Tvillingene trenger ikke så mye foreløpig, for vi har en del klær fra storesøster. Kan hende vi må handle litt ekstra ull, og sannsynligvis en voksipose til. Ellers har vi det meste i boks til dem :)

Skrevet

Har kjøpt det meste på salg i vår, så de er rimelig godt utstyrt. Men selv om jeg tror de har det meste, dukker det alltid opp både det ene og det andre. Skiskoene er nok for små.

Har handlet dresser, vintersko, goretex joggesko, vinterjakker, regntøy, ull, votter, fleece, luer allerede. Det meste til halv pris. F.eks så har de kavat og sorellsko på flust.no til halvpris. På ebay.com har jeg fått tak i nye superfit goretexvintersko til 250 kr. inkludert frakt til minsten. Reimatec vinterdressen kjøpte jeg på halvpris i fjor sommer, før hun ble født. Tar noen sjanser med tanke på størrelser, men føler meg såpass erfaren etterhvert så det går stort sett bra.

Skrevet

Har én ulldress, ellers må absolutt alt handles. Det blir tøft for lommeboka gitt....

Skrevet

Vesla trenger ny dress og vintersko.

Mellomste trenger vintersko og vinterjakke.

Eldste har alt han trenger.

Jeg var heldig og fant endel på salg etter jul. Ellers så arvet eldste masse klær nå i vår, bl.a vinterklær som passer perfekt nå til vinteren. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...