Gå til innhold

mista forlovelseringen min:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja sånn kan det gå.. bare ufattelig trist! Lov å håpe den kommer til rett igjen.. men tviler i grunn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så kjedelig, den har ofte så stor sentimental verdi:( Får håpe den kommer til rette igjen. Hvor(dan) mistet du den?

Skrevet

Huff, det skjedde med meg en gang også. Jeg la den på vasken på badet før jeg dusjet, tok den av fordi jeg hovnet litt i fingrene når jeg ble varm og det var litt ubehagelig. Da jeg var ferdig var ringen borte. Jeg endevendte hele huset, men den var søkk borte. Etter et par uker skulle jeg bytte støvsugerpose, og fikk følelsen av at jeg burde sjekke den før jeg heiv den. Og jo da, der lå den ;)

 

Så hint til deg, sjekk støvsugerposen, har du mistet den hjemme er det fullt mulig den kan ha havnet der :P

 

Lykke til, håper du finner den!

Skrevet

Har vært på et annet produksjonslokale i enn vi bruker, og tror det var da jeg holdt på med smør å slikt... For skulle pakke noe å når jeg vaska meg senere så hørte jeg noe traff betongen... Men tenkte ikke mer på det før jeg så den var borte nå... Å vi skal ikke dit mer...så har sendt mail til sjefen om han kan sjekke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...