BareMas Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg har tent lysene på lysfatet mitt, så nå ligger jeg som ett slakt på sofaen og mesker meg i lyset av all harryheten
silje1989 Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Næææh har du LYSFAT?!! Bli med i harrygjengen
Studine mevik Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Jeg orker ikke engang tanken på tente lys i stua nå. Det er kokvarmt her inne, men klager ikke for det er bare en bekreftelse på at været har vært strålende idag. Får heller gå til anskaffelse av lysfat når kulda kommer. Jeg elsker å være harry
Gjest Tullmusa83 Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Plannleger opp til flere harry turer i forkant av at jeg skal gifte meg i desember. Og drekke e billigere i sverige.
BareMas Skrevet 16. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2012 Bli litt kaldt her inne etter at alle vinduer og dører hadde stått på vidt gap, så da måtte jeg ha litt varme og tenkte øyeblikkelig på mitt fantastiske lysfat
B-gjengen Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Jeg har to lysfat faktisk, så er nok litt harry jeg også:-) Men i dag blir det ene brukt som ostefat:-D
Gjest Toxic Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Javel. Jeg er så innigranskauen harry at jeg ikke hadde den fjerneste anelse om at lysfat er harry. Tenk det... Stearinlys er det komplett umulig å få nok av, på fat eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå