Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Oppvaskmaskina vår va full av vann, har fått tømt den og tatt ut filteret, men kunne ikke finne noe som gjorde den tett, muligens det er i røret. Har hørt at plumbo ikke er det beste å bruke da det kan etse opp rørene, så er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
Mrs. Bouquet Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Da ringer en en som fikser hvitevarer. Kanskje pumpa eller noe annet er kaputt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Det finnes andre midler som er sterke. Litt plumbo denne gangen går nok greit. Det hadde neppe vært lov å selge det om det etser sund rørene etter en gangs bruk! Jeg har selv brukt det flere ganger i kjøkkenvasken. Husker ikke navnet nå, men det finnes avløpsrens i butikkene som er tyktflytende, dette er supert! Jeg hadde helt tett dusj for litt siden og til slutt tømte jeg ca 1 dl middel ned fra badekaret og lot det godgjøre seg over natten. Ble som nytt. Altså, vet ikke om sluken eller slangen var tett, da det er noe utilgjengelig å komme til å se etter.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Ok, takk for svar Da prøver jeg litt plumbo i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå