Gå til innhold

Hvilken yogurt gir dere til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ble vi litt usikre plutselig når flere smaker i safari og sprett yogurtene ikke falt i smak her i gården.

Har innimellom kjøpt de vanlige fra tine 4pk med for eksempel vanilje. Hva kjøper dere????

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kjøper vanlig yoghurt fra Tine eller Yoplait, gjerne de store boksene, og tilsetter frukt eller bær selv.

Skrevet

Hvordan frakte dette til og fra barnehagen da?

Skrevet

Kjøper billig 4pk hos coop med jordbær smak,

Skrevet

Alle typer egentlig, kjøper ingen spesielle slag.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Frakter det i små plastbokser med lokk som jeg igjen legger i matboksen.

Skrevet

Mine liker bare den 0% yoghurten...den dår de kanskje 1-3 ganger i uka.

Skrevet

Kan anbefale danonino yoghurtene!

Skrevet

Den som heter Naturlig Lett. Den vant en eller annen test. Er visst den eneste med lite sukker som ikke har kunstig støtning.

Skrevet

Kjøper de helt vanlige fra Tine..

Frakter dem ikke på noe spesiell måte, tar de som de er :P

Skrevet

Gresk yoghurt med frukt el bær. Tas med i matboksen i aventbeger.

Skrevet

etter råd fra ernæringsfysiologen så bruker vi sprett variantene som er laktoseredusert!

Skrevet

Sprett og danino går det mest av her.

Skrevet

Her er det safari yoghurt vi kjøper oftest.

Skrevet

Soyayoghurt, siden han er laktoseintolerant.

Skrevet

vanlig yoghurt fra tine som regel...han liker veldig godt de som heter sommerfrisk og kommer i 8 pakning..

Skrevet

Kjøper Safari og Danonino til barna, mens jeg spiser Activia eller Tine sine. De liker "kun" de yoghurtene på grunn av motivene :P

Skrevet

Biola med fiber vant en test i Foreldre og barn.

Skrevet

Sprett naturell (designet på boksen gjør at treåringen synes det er nesten like stas som frukt yoghurt). Eller den vanlige naturell yoghurten i firepakning stort sett. Treåringer får frukt yoghurt innimellom eller kvarg/kesam fra sprett eller daninio (eller hva det nå heter). Ettåringen får ikke grukt yoghurt av oss enda, men har fått av andre...

Skrevet

Sprett eller Safari, mest fordi det ikke er biter i dem. Burde kanskje gi naturell med bær i, men ser igrunn ikke problemet med det lille sukkeret som er i en jogurt en gang innimellom.

Skrevet

Tine Sprett økologisk youghurt sålangt jeg klarer å få tak i den.

Sukkerinnholdet i Tine sprett vanlig er 50% mer enn i den økologiske. Sukkerinnholdet i mange andre har jeg sett er enda høyere men kjenner ikk til Danino.

Noen som vet sukkerprosenten i denne?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her går det i safari og vanlig tine yoghurt, kjøper vi vanlig tine yoghurt, kjøper vi med frukt/bære å tilsetter, enda ikke hatt med i bhg enda.

Skrevet

Spurte ernæringsfysiologen om danino og den inneholdt mye mer sukker enn sprett! Hun sa at 1 sprett yoghurt om dagen var greit for barn, da fikk de i seg kalsium m.m

Bruker å tilsette havregryn og av og til fruktbiter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...