M1975 Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Hei, får barnet mitt i begynnelsen av oktober, og når vi er ute så skal småen ligge varmt og godt nede i dunposen sin i vognen, med litt lettere klær på. Men jeg bør vel ha en type utenpådress til bilturer, og når vi skal gå fra bilen og inn på besøk til venner etc.? Og hvilken størrelse skal jeg gå for da? Kjekt å kunne bruke den en stund. Str. 62?
Vogndilla Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Hadde heller kjøpt en bilstolpose, da trenger de bare en lue oppi. Da kommer selene nærmere kroppen også, noe som er sikrere.
M1975 Skrevet 15. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2012 Smart:) da skal jeg sjekke ut det:)
Mango86 Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Skal du reise med babyen mye som i bil så er det nok smart med en bilpose. Jeg har kun kjøpt en dress (str 62 syns jeg å huske), fordi jeg kjører veldig lite, og kommer til å reise mye med baby både på tog, buss og fly fremover. Da er det greit å ha en dress på når han skal opp for mat, trøst og kos på turen uten han fryser
Squirrel79 Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg har kjøpt denne til babyen som kommer i desember: https://www.flust.no/klaer-og-sko/baby/dresser/color-kids-alaleh-pilefleece-suit/ Synes det er greit med en god og varm fleecedress da jeg liker å bære i sjal/meitai etc. Da trenger barnet noe varmt hvis det er litt kaldt ute. Ellers støtter jeg det med kjørepose til bilstol om man skal mye ut og inn av bil. Lettere å åpne i bilen, slik at barnet ikke blir så varmt.
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Hei! Vår lillebror kom til verden i oktober i fjor. Kommer litt an på hvor i landet du bor synes jeg. Her vi bor er det grisekaldt! Jeg kjøpte hel dress fra nøstebarn i ullfilt, og lue i silke/ull. Brukte dette hele tiden, og svært fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå