Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Enig, med de store overskriftene tenkte jeg det samme.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Overhold nå for guds skyld ønsket om å slutte å spekulere.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 har rapportert inn denne og regner med at den snart blir slettet. for siste gang. drit i å spekulere! respekter andre mennesker i en sårbar situasjon!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 har rapportert inn denne og regner med at den snart blir slettet. for siste gang. drit i å spekulere! respekter andre mennesker i en sårbar situasjon!!!! -___-'
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Får alltid en vond følelse når noen dør jeg da.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Hæ? Har jeg gått glipp av noe ? Det står jo i alle landets aviser det HI skriver, hvorfor er det ikke lov å skrive noe her ? Det er da ikke spekulasjon at de har funnet en død person. Det er fakta. Ingen har skrevet navn eller noe...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 "Vi er så sikre som vi kan være på at dette ikke er Sigrid Schjetne, opplyser politiet til Dagbladet på stedet."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå