Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Har fått inkassovarsel fra strømleverandøren. Har masse penger på konto, men får jo ikke logget meg på nettbank og betalt regningene uten kodebrikken. Er i ammetåka og vimser rundt og leter, men skjønner ikke hvor den kan være
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Da er du temmelig sløv som ikke har gått å betalt den på posten eller rett og slett bare ringt å bestilt ny
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Ja, jeg har ofte rett når det kommer til slike ting. Ser at den er på ett sted som lukter litt vondt. Det er mørkt, brunt, klamt og ganske innestengt. Har du brukt den som analkule?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Rundt tv/tv-bord eller i nærheten av der:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Dattra di har nok kasta den i do, så det på TV her om dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Takk for kreative svar. Fant den i et lite rom i en veske jeg hadde lagt inn i klesskapet. Litt svimete og sløv for tiden ja.Nå er alle regningene betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå