Gå til innhold

Gravid - spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fikk jeg min første positive graviditetstest noen gang, en CB digital - som viste 1-2.

Vanskelig til å tro - siden vi har prøvd så lenge, og vært igjennom Ivf 2 ganger.

Trenger hjelp fra dere :

Jeg er "redd" for at det ikke er riktig, bør en test jeg tar e.ks mandag, stå Gravid 2-3?

Jeg holder til på riksen med IVF. Vi har blitt gravid utenom forsøk - tror dere jeg kan få HcG prøve igjennom riksen allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det mange fremmenede ord for meg. Skjønte ikke helt hva du mente. Men håper du får svar fra noen. :) :)

Skrevet

Gratulerer med positiv test! :) skjønner at det er uvirkelig, men husk at sjansen er mindre enn 1/1000 for at testen er feil så du er selvfølgelig gravid! Da jeg var gravid første gang tok jeg en ny CB test uken etter første test for å forsikre meg om at det gikk rette veien med hcg'en. Om du får test på riksen må de nesten svare deg på, skader jo ikke å spørre! :)

Skrevet

Gratulerer :D du kan også få sjekket stigning hos fastlegen :)

Skrevet

Gratulerer, så utrolig morsomt da :)

En test er ikke falsk positiv, så selvfølgelig er du gravid!

Men skjønner godt at du har en angst der da, ta kontakt med fastlegen din i morgen for det er ingen sak å sjekke stigningen der. De kan ta en blodprøve før helga og en ny neste uke, du trenger ikke på sykehuset for det.

Krysser fingrene for at alt går din vei, du får et supert svangerskap og en nydelig liten baby til neste år. Gratulerer igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...