Gå til innhold

Lønn og arbeidstider Europris...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil på hvor mye en tjener i 100%-stilling på Europris? Og hvordan er vaktordningene, tenker da på tidspunkt vaktene går fra og til. Mye helgejobbing?

Null erfaring fra butikk, men har jobbet i helsevesenet siste syv årene.

Supert om noen gidder å svare! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok litt forskjellig fra butikk til butikk, avhengig av str på butikken og dermed også lønnsbudsjett tenker jeg (jobber ikke i europris men i annen kjede som ligner litt). Hos oss jobber man som regel annenhver dag tidlig og seint, altså 9-16 el 13-20. Vi er 2 stk ansatt på fulltid. Er man 3 kan jeg se for meg at det blir: 9-16, 10-18, 13-20. Og annenhver helg, da med fri en dag den uka man jobber lørdag.

Skrevet

Tror det er veldig forskjell fra butikk til butikk. Jeg jobber heller ikke i Europris, men har jobbet i en liknende kjede. Og der jobber 100%(Sjef) alle hverdager 8-16, 80%stillingen jobber alle kvelder, og hver lørdag, og noen ekstrahjelper innimellom. Så spørs hvor oppegående sjef man har ;) I denne kjeden hadde jeg 148kr i timen.

Skrevet

Her har du tariffen for butikkarbeid, tilleggene for kveld og lørdag står nederst.

http://butikksjef.co...ss/?page_id=667

Jeg jobber ikke i Europris, men i en annen kjede og som regel er det litt opp til butikksjefen hvordan vaktlistene ser ut.

I butikken jeg jobber har vi ansatt skoleelever som jobber kvelder og lørdager, så vi som har større stillinger jobber mest på dagtid.

Jeg jobber 80% og har da en kveld i uken og hver fjerde lørdag på vaktlisten. Jobber 9-16 på dagvakt, 13-20 på kveldsvakt. Skoleelevene jobber gjerne 16-20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...