Gå til innhold

Hva bruker dere cottage cheese til?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det smaker fysjom, men har kanskje ikke prøvd den riktige kombinasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i kanel og kunstig søtningsstoff og av og til eple om jeg skal fleske skikkelig til.

 

Noen blande også inn saft for sette smak på det.

 

Det går ann å lage "riskrem" med å blande det inn i pisket kremfløte og ha frosne knuste jordbær på.

 

Er en del proteiner i, lite akrbohydrater og fett, så fungerer i mange forskjellige typer kosthold.

Skrevet

Jeg spiser en halv boks til frokost hver dag med en spiseskje syltetøy uten tilsatt sukker. Synes det også er godt i salater.

Skrevet

kanel eller en dæsj vaniljesukker og granateple :) mmmm

Skrevet

Jeg blander det i salater, da smaker det i grunn ikke så mye. Har høyt proteininnhold og lavt fett og karboinnhold, så det er veldig sunt!

 

Forøvrig spiser poden det også, da med blåbær fra fryseren oppi. Men det er ikke min favoritt.

Skrevet

Som pålegg med syltetøy oppå( spiste det med sukker på i barndommen).

Gjerne jordbær, eller eple og kanel. Kan godt bare spise cottage cheese og syltetøy også. Syns det er veldig godt.

 

I ostekake.

 

Vet noen spiser det med en dæsj fun light og syns det er veldig godt. Jeg har ikke latt meg friste til å prøve...

Skrevet

Blander i yoghurt. Det smaker ikke så mye da, men det blir litt mer "mat" i yoghurten på den måten. Blander ofte i kornblanding også.

Skrevet

Som pålegg sammen med syltetøy (namnam!), rett ut av boksen, eller i paideiger :)

Skrevet

Pålegg, i lasagne, i rundstykker, som del av paifyll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...