Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 hvordan gjør/gjorde dere det med bordplassering i dåp? finnes det noen "regler" om hvor faddere, foreldre skal sitte osv ?
Mrs. Bouquet Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Folk satte seg der det falt dem naturlig.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Her ble ingen plassert, alle fikk sitte der de hadde lyst.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Hadde ikke bordkort, alle satt der de ville sitte. Men jeg, og samboeren min satt liksom på den øverste langsiden av hesteskoen, sånn at vi hvertfall så alle gjestene.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Tror ikke det er veldig vanlig med bordplassering i dåp, og det ser jo ut til at det stemmer ut fra svarene her. Har aldri opplevd at det har vært det i dåpene jeg har vært i. Eller vent! En gang var det det, og det var bare fordi barnets mor hadde heklet noen utrolig kule smokkformede bordkortgreier. Så hun måtte jo bruke dem selvsagt. Hehehe...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Aldri vært borte i bordplassering i dåp. De fleste jeg kjenner har bare invitert den nærmeste familien til dåp, og da setter man seg der det faller naturlig:)
Mami_ Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 (endret) Vi hadde bordplassering i vår dåp. Grunnen til dette var de fleste i min og hans familie aldri hadde møttes ordentlig før, og da valgte vi å sette familiene våre blandet slik at de kunne bli ordentlig kjent. Hvis vi ikke hadde gjort det er jeg redd det ville blitt "hans folk" og "mine folk" som satt hver for seg. Vi satt forøvrig i hestesko med oss og fadderne øverst, og familien min og hans blandet øverst på hver "arm", og deretter øvrige venner av oss på endene De "formelle" reglene er imidlertid disse http://www.selskabelig.no/?p=697 Endret 15. august 2012 av Camel toe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå