Gå til innhold

Flytting med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har planer om å flytte før jul..

Men, jeg lurer på om noen har erfaring med å flytte med liten baby?

Flytting, liten baby, dåp, juleforberedelser... Jeg ser for meg at det kan bli litt mye for meg? Men, jeg vet ikke jeg altså...

Saken er at vi har sett på et hus av en bekjent, hun skal ha visning mandag... Men, hun har sagt at om vi byr før mandag, og til pris.antydning er hun villig til å selge det til oss..

Jeg er 1 uke på overtid, så venter veeldig på babyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at man alltid klarer det man må klare. Da vi ventet og fikk nr 2 bygget vi hus, hadde en på 2 år fra før, jeg studerte, vi gjorde alt malerarbeidet i huset selv, jeg ble kjempesyk, vi flyttet og det var like før jul, alt på under 3 måneder. Ikke noe jeg anbefaler andre å gjøre, men det er helt utrolig hva en klarer om man bare vil.

Du må nesten kjenne på det selv :) Men om det er et hus dere virkelig vil ha så klarer du det nok. Og dåp må jo ikke gjennomføres med en gang heller vel?

Skrevet

Vi flyttet til helt ny by da jeg var 34 uker på vei med første og flyttet igjen da ungen var 1 år. Var slitsomt, men gikk jo greit.

Er dette et hus dere virkelig vil ha ville jeg slått til.

Skrevet

Man klarer det man vil og det man må! Et tøft live med tøffe utfordringer på rad i rekke har lært med det. Men er det drømmehuset? Er det det så ville jeg slått til! Vi lette etter hus i nesten et år før vi fant det vi ville ha, og det er hundre ganger mer krevende å flytte med et ettåring enn med en liten baby, det kan jeg love deg!

Må du styre og ordne så fælt til jul? Kan dere ikke feire hos noen foreldre/svigerforeldrene/søsken? Alle burde ha full forståelse for at du ikke inviterer hjem til deg i et nyinnflyttet hus og med en liten baby. Og dåp trenger man heller ikke styre så mye med dersom man leier lokale og bestiller mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...