Twintipp og himmelblå Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Vi er veldig på at sønnen vår skal spare eller ønske seg dyre ting til jul eller bursdag. Han har spart og spart til Nintendo 3ds. Alle vennene har. På rommet har han skrevet brev til julenissen om at han ønsker seg veldig en blå 3 ds. I dag tenkte jeg shit heller, og duret i vei til Toys og kjøpte den nyeste DS`en og flere spill med. Sa jeg hadde kjøpt en gave fordi han er så fin og snill gutt. GJETT om det var en som ikke skjønte noenting!! Er det sant mamma??Er det saaaant mammmma?? ER det en DS3?? Hæ? Det er ikke jul eller bursdag.. Etterfulgt av en siersdans så en skulle tro det var alle høytidsdagene under ett. Morro å gjøre spontante ting som absolutt ikke er forventet!!!!!! Følte meg ørlite crazy i dag...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Så hyggelig da:) innimellom er sånt stas! Iallefal når det ikke er forventet i det hele tatt) høres ut som en god gutt du har:)
Hannah- Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Det hørtes gøy ut, gleder meg til jeg også kan gjøre sånn! (Sønnen min er bare 1 år, så han skjønner jo ikke sånt enda.) Utfordringen blir bare å ikke gjøre det for ofte.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Når slikt skjer en gang hvert jubelår, er det fantastisk. Husker jeg fikk en Ken-dukke helt ut av det blå da jeg var liten. Jeg vet ikke om man kan oppleve liknende lykkefølelse over en ting som voksen. Tror ikke det.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Hehe, så koselig da og arti å se han så glad! Jeg husker at mine foreldre overrasket meg og søsknene mine med en Nintendo, det var stoooor stas
3 er nok! Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Så gøy! Høres ut som om han fortjente det:) er så deilig med glade og takknemlige barn. Jeg vil også gjøre sånn for mine barn når de blir større:)
Pesta Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Han høres ut som en herlig gutt, og fortjente nok den DSen
Pesta Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Ble visst sendt før jeg var ferdig med å skrive Så gøy å kunne gjøre sånt for barna sine når de virkelig blir glade for det de får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå