Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Hjelp, hva skal man ha på seg? Det ene jobbintervjuet er for en stilling i SFO 50%, har der skaffet en referanse. Deretter skal jeg videre på et intervju på en flyplass på en kiosk som jeg skal kombinere med den eventuelt andre stillinga. Har ikke vært på jobbintervju på lenge.. Er så nervøøøs, men vil ut i jobb snarest mulig.
Cimorene Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Gratulerer med intervju, så spennende Ville kledd meg i litt pene, konservative klær, men hovedsaken er at de er rene og passer til kroppen din. Svær hettejakke og utvaska joggebukse passer liksom ikke helt på intervju tvi tvi!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Jeg var i et intervju i dag! Jeg holdte på å pisse meg ut... Var så iiiinnmari nervøs. Nesten så jeg følte jeg kunne svimt av. Men han som intervjuet meg var veldig hyggelig og gjorde det alt mye lettere! Og jeg fikk jammen meg jobben! Bare og forklare at du er litt nervøs, det er jo helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå