Gå til innhold

Jeg er i uke 17 snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på når jeg kan kjenne babyen, kjenner ikke noe nå:). jeg er med mitt første barn og er ganske kraftig fra før :)

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann her kjente jeg spark første gang på UL i uke 18. Tror det er ganske vanlig for førstegangsfødende! :-) Du kjenner nok noe snart! Og da kommer du til å kjenne igjen følelsen du antakelig har noen ganger nå, uten å skjønne at det faktisk er babyen som beveger seg.. Lykke til!

Skrevet

Oki tusen takk for svar:)

Skrevet

Med førstemann kjente jeg ikke spark før en stund etter ordinær ultralyd, mistenker at jeg hadde morkaken foran da også.. med nr to kjente jeg spark rundt uke 16-17, og nå kjente jeg ikke før rundt uke 18-19 og har morkaken på fremvegg.. :)

Skrevet

Oki takk for svar,er nesten urolig for barnet ikke lever,når alt er stille:),men de første 14 ukene var jeg så Kvalm og sånt,så jeg visste jeg var gravid,men har vel ingen ting og være urolig for så lenge jeg ikke har blødd.regner jeg med:)

Skrevet

Jeg kjente ingenting før uke 21. Ikke har jeg morkaka foran heller.

Måtte kjøpe doppler for å stresse meg selv ned.

Så ikke bekymre deg :)

Skrevet

Takk,godt og høre:)

Skrevet

Hei:) Jeg kjente ingenting før i uke 21, trodde jeg. Da kjente jeg skikkelige spark og bevegelser, og når jeg tenker tilbake kjente jeg også dette litt da jeg var i uke 17 og framover. Jeg har morkaken forran som demper og det er min første. Så ingenting å stresse med, det kommer når kroppen og den lille er klar for det:) Kos deg videre med svangerskapet!:D

Skrevet

Jeg kjente det heller ikke så tidlig med førstemann, men tro meg det ble masse liv da det først begynte ;) Tror jeg var rundt uke 19 da jeg kjente det med første :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar,var kanskje urolig for ingenting,men er første barnet mitt,så er livredd for og miste det.men dere hjelper meg masse med at jeg ikke er så nervøs lengre:)

Endret av Swan1985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...