Gå til innhold

Gått 1 uke uten p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dere vet ikke om jeg er gravid, men jeg spør likevel ;)

Hvis jeg glemmer en p-pille mer enn 2 dager begynner jeg ALLTID å blø. Ikke denne gangen... Rota litt med pillene for 2 uker siden og, så spørs om jeg var så himla sikker i utgangspunktet.

I går kveld hadde jeg vondt i ene sida, antagelig der livmora er. Skikkelig murringer, så jeg tenkte at jeg kom til å få mensen idag. Men nei. Jeg var på do på jobb istad, og når jeg tørka meg var det en bitteliten smilete sak som var litt rødlig. Min mens starter alltid, uten unntak, med at jeg "blør" noe som ser ut som koagulert og gammelt blod (Innbiller meg alltid at det er rester fra sist, haha) men nå var det ingenting annet enn det bittelille slimet.

De 3 siste dagene har jeg vært så trøtt at jeg har holdt på å kaste opp, det er helt jævlig. Idag er jeg i tillegg i en merkelig form. Kjennes ut som om det vokser noe i munnen min, litt samme type jeg får når jeg har omgangssyke (Men har ikke det nå altså)

Så, jeg skjønner jo at jeg ikke har blitt gravid iløpet av denne uka, men jeg lurer rett og slett på om det er noe fare for at jeg ble gravid de få dagene jeg tulla vekk pillene i starten av brettet?? Er det i det hele tatt fysisk mulig å bli gravid rett etter sukkerpillene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være gravid, men sansynligheten er større for at du er dårlig av å rote med hormoner.

Skal du bruke hormonpiller må du ta de rett.

Kanskje noe annet passer bedre for deg.

Skrevet
Du kan være gravid, men sansynligheten er større for at du er dårlig av å rote med hormoner. Skal du bruke hormonpiller må du ta de rett. Kanskje noe annet passer bedre for deg.

Ja, antageligvis er det det. Grunnen til at jeg er bekymra er fordi jeg virkelig IKKE vil være syk, vi skal hvert øyeblikk til syden, hehe :) Men du har kanskje et poeng der... Hormoner på tur :)

Skrevet

Jeg tenker heller at du evt har eggeløsning, da kan man få murringer på ene siden av livmoren i tillegg til litt slimete utflod med blodspor i. Blodspor i eggeløsningsslim tyder på at man er ekstra fruktbar da, i følge "ekspertene" :)

Skrevet

Du kan absolutt bli gravid hvis en glemmer i begynnelsen av brettet. F.eks så står det på Loette at faren er størst i begynnehlsen eller slutten av brettet.

Skrevet

Du kan absolutt bli gravid hvis en glemmer i begynnelsen av brettet. F.eks så står det på Loette at faren er størst i begynnehlsen eller slutten av brettet.

Shiiit.... Var i starten jeg glemte et par-tre, for så å begynne på de i ca 1 uke. Nå idag er det nøyaktig 1 uke siden jeg tok siste, og still no blødninger...

Det er vel ikke noe sjakk trekk å begynne på de om faren for at jeg er gravid er tilstede :S

Skrevet

Shiiit.... Var i starten jeg glemte et par-tre, for så å begynne på de i ca 1 uke. Nå idag er det nøyaktig 1 uke siden jeg tok siste, og still no blødninger...

Det er vel ikke noe sjakk trekk å begynne på de om faren for at jeg er gravid er tilstede :S

Tror jeg hadde tatt en test jeg :-)

Skrevet
Shiiit.... Var i starten jeg glemte et par-tre, for så å begynne på de i ca 1 uke. Nå idag er det nøyaktig 1 uke siden jeg tok siste, og still no blødninger... Det er vel ikke noe sjakk trekk å begynne på de om faren for at jeg er gravid er tilstede :S Tror jeg hadde tatt en test jeg :-)

Ja, jeg blir jo pokka nødt til det. Men det er fortsatt 6 dager til jeg skulle begynt på sukkerpilene, så det er jo litt tidlig. Håper bare jeg rekker å teste før vi drar :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...