Gå til innhold

UL i morgen...


møffins

Anbefalte innlegg

Skal på UL i morgen og er så redd for at alt ikke er som det skal.. Kjenner på at jeg ikke har så mye symptomer.. Kjenner det bare litt i bekkenet.. Kan ikke dere krysse fingrene for at jeg ikke forlater dere i morgen ;( Kjenner at hjertet sitter høyt i halsen og at i morgen ikke kan komme fort nok .. Huff..

Er enten 7 eller 8 uker i morgen.. Derfor jeg er bekymret over manglende symptomer, sist jeg var gravid var det liksom ikke noe tvil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke særlig symptomer selv... er 9 uker, alt et sikkert fint. jeg skal på ul på mandag og jeg tenker at alt er bra til det motsatte er bevist. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og på ul i morgen, har lite symtomer her og, har vært gravid utenfor livmoren en gang før, og de vil derfor skjekke at han sitter der han skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også i morgen...samme som deg møffins, føler meg ikke gravid, sist på denne tia spydde jeg 20 ganger om dagen:) Nesten sånn at man savner det, for da var det liksom ikke noe tvil i allefall.

Krysser fingrene for oss alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg synes også jeg har mindre symptomer enn sist, men er heldigvis litt kvalm da.. Har lurt veldig på tidlig UL, men bestemt meg for å utsette til uke 12, når det er litt sikrere. Oppdater oss så snart du kan da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var alt i skjønneste orden, er ca 7+1 ( gjorde ikke noe med terminen.) knøttet var 11.7 mm og hjertet slo iherdig! :D Skal tilbake på ny kontroll om 2 uker. ( Fordi jeg har PCOS og dette er ett pergo barn.. )

 

Hvordan gikk det med dere andre som skulle i dag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Fint her også, men ho trodde jeg muligens var 2 uker kortere på vei en det menstermin tilsier, kjedelig. Men, det viktigste er jo at alt virket fint, så et lite hjerte som slo, men hun kunne ikke måle skikkelig, så jeg skal også igjen om to uker sånn at hun kan si med sikkerhet hvor langt jeg er på vei.

 

Så bra at det gikk fint med deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kommet meg på ul, mye kø, skal i dag, men regner ikke med at det er noe der, da jeg blør litt og ikke har symtomer! Godt alt var bra med dere da!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kommet meg på ul, mye kø, skal i dag, men regner ikke med at det er noe der, da jeg blør litt og ikke har symtomer! Godt alt var bra med dere da! Klem

 

Blødde også litt på mandag.. ( eller mye i mine øyne..) Var på ny UL og hjertet slo enda her..

Håper det gikk bra med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke ennå, så ingen aktivitet, første legen jet tok ul hos ville jeg skulle ta utskrapning på tirsdag, da han ikke så noe, jeg gikk til en "hvit" lege etterpå, hun tok innvendig ul, mente jeg var noe kortere på vei (6+5) men så ingen hjerteslag, hun ville jeg skulle vente 14 dager, men tror ikke jeg orker vente så lenge, så drar nok tilbake på tirsdag, så får vi se om det har vokst om ikke annet, håper og å se et hjerte slå! Men ikke noe kanonutstyr her i Afrika altså... Men hun fikk ikke noe ekko heller, men er jo tidlig da! uansett om jeg var 6+5 eller 7+1, så kan det stemme med min uregelmessige mens, og positiv grav test, kunne faktisk vært 6+3 også! Men er realist, så tviler på det er noe der, kommer straks tilbake n¨r jeg vet noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke ennå, så ingen aktivitet, første legen jet tok ul hos ville jeg skulle ta utskrapning på tirsdag, da han ikke så noe, jeg gikk til en "hvit" lege etterpå, hun tok innvendig ul, mente jeg var noe kortere på vei (6+5) men så ingen hjerteslag, hun ville jeg skulle vente 14 dager, men tror ikke jeg orker vente så lenge, så drar nok tilbake på tirsdag, så får vi se om det har vokst om ikke annet, håper og å se et hjerte slå! Men ikke noe kanonutstyr her i Afrika altså... Men hun fikk ikke noe ekko heller, men er jo tidlig da! uansett om jeg var 6+5 eller 7+1, så kan det stemme med min uregelmessige mens, og positiv grav test, kunne faktisk vært 6+3 også! Men er realist, så tviler på det er noe der, kommer straks tilbake n¨r jeg vet noe..

 

Jeg krysser det jeg kan krysse for at du er litt kortere på vei enn du trodde!

Skjønner veldig godt at du ikke orker å vente i 2 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Møffins!

Ja to uker er lenge og vente, og jeg får ikke målt hcg nivået i blodet her, kjedelig, men slik er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff!! nei jeg hadde nok gjort som deg og reist tilbake på tirsdag.. Er det veldig dårlig utsyr de har der? Kan jo hende de bare er litt uerfarne, eller har for dårlig utstyr.. For jeg skal være ærlig å si at når jeg var på første UL i 7+1 så jeg ikke noe annet enn en flekk, både gyn og far så hjertet sa de, men jeg klarte ikke å se det :P

Endret av møffins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff!! nei jeg hadde nok gjort som deg og reist tilbake på tirsdag.. Er det veldig dårlig utsyr de har der? Kan jo hende de bare er litt uerfarne, eller har for dårlig utstyr.. For jeg skal være ærlig å si at når jeg var på første UL i 7+1 så jeg ikke noe annet enn en flekk, både gyn og far så hjertet sa de, men jeg klarte ikke å se det :P

 

Vel, jeg har vært på så mange ul, at jeg hadde nok ikke missa det :) Skal dra øyeblikk til legen for og høre om hun vil ta en ultralyd i dag, siden jeg ikkeorker en uke til med venting!

Legen så jo heller ikke noe sist, men kan jo være noe annet, så vi får se, gir oppdatering når jeg kommer hjem, og jeg får tatt en ul i dag!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...