Nydag75 Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Er 11+0 i dag, men har mage som om jeg skulle være 4-5 mnd på vei! Skjønner ingenting jeg. Så bare ett foster og hva gyn mente var eggposen ved 6+6, men begynner å lure på om jeg bærer på to......!?? Gått opp 3 kg (!) mot 0,5 kg på samme tidspunkt med de to forrige. Har fått time til tidlig UL neste torsdag, men har problemer med å gjemme magen (har ikke fortalt arbeidsgiver enda....) Har to barn fra før og var IKKE så stor så tidlig (10 år siden sist) Hva tror dere?
Tina-30 Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Jeg har akuratt det samme problemet.Er litt tjukk fra før men nå er magen kjempestor og oppblåst.Er i uke 10.. er vel bare å kaste inn håndkle og fortelle det da,umulig å skjule denne magen;) man blir tidligere stor og større med barn nr 2..
MagicafraTryll Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Jepp, samme problemet. Jeg er gravid med nr 4 da.... Og magemusklene gikk ikke helt sammen etter siste graviditet. Så det buler ut både her og der. Dessuten får man fort litt magefett/traktordekk hvis man har tendensen til det ellers også....
Nydag75 Skrevet 18. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2012 Jepp, samme problemet. Jeg er gravid med nr 4 da.... Og magemusklene gikk ikke helt sammen etter siste graviditet. Så det buler ut både her og der. Dessuten får man fort litt magefett/traktordekk hvis man har tendensen til det ellers også.... Det er 11 år siden jeg var gravid sist, men er slank og ganske ok i kroppen. Derfor er jeg veldig overrasket over den store magen... Spent på UL neste uke
Nordhagenjentene :) Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Jeg er mindre rundt magen nå i uke 24 enn jeg var i uke 10... *oppblåst*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå