Gå til innhold

Er 11 uker i dag, men har så stor mage...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11+0 i dag, men har mage som om jeg skulle være 4-5 mnd på vei! Skjønner ingenting jeg. Så bare ett foster og hva gyn mente var eggposen ved 6+6, men begynner å lure på om jeg bærer på to......!??

Gått opp 3 kg (!) mot 0,5 kg på samme tidspunkt med de to forrige.

Har fått time til tidlig UL neste torsdag, men har problemer med å gjemme magen (har ikke fortalt arbeidsgiver enda....)

Har to barn fra før og var IKKE så stor så tidlig (10 år siden sist)

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akuratt det samme problemet.Er litt tjukk fra før men nå er magen kjempestor og oppblåst.Er i uke 10.. er vel bare å kaste inn håndkle og fortelle det da,umulig å skjule denne magen;) man blir tidligere stor og større med barn nr 2..

Skrevet

Jepp, samme problemet. Jeg er gravid med nr 4 da.... Og magemusklene gikk ikke helt sammen etter siste graviditet. Så det buler ut både her og der. Dessuten får man fort litt magefett/traktordekk hvis man har tendensen til det ellers også....

Skrevet
Jepp, samme problemet. Jeg er gravid med nr 4 da.... Og magemusklene gikk ikke helt sammen etter siste graviditet. Så det buler ut både her og der. Dessuten får man fort litt magefett/traktordekk hvis man har tendensen til det ellers også....

Det er 11 år siden jeg var gravid sist, men er slank og ganske ok i kroppen. Derfor er jeg veldig overrasket over den store magen... Spent på UL neste uke :D

Skrevet

Jeg er mindre rundt magen nå i uke 24 enn jeg var i uke 10... ;) *oppblåst*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...