Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme i permisjon og bor nesten vegg-i-vegg med en barnehage (nærmere bestemt 15m fra leiligheten vår ligger barnehagen). Dette er en småbarnsavd.

I dag når jeg skulle legge poden plasserte jeg han godt i skyggen inntill veggen av deres barnehage da dette er den eneste plassen med skygge hele dagen. Når dem legge sine unger står dem ikke inntill denne veggen,men bare i solveggen og er tildekket med alt fra helsepledd til tykke og tette ullpledd.

Blir rett og slett redd av å se på hvordan de holder på. I dag f.eks har det jo vært 22 grader i skyggen her!! Har også hørt at ungene har grått lenge av gangen(opp til 20-30 min).. Får jo litt vondt i mammahjerte :(

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grøss og gru............ i barnehagen der vår gutt går sover de i alltid i skyggen. de har spesial bygget en der kun for at barna skal få sove i skyggen, varme i asfalt under på vinteren :)

Skrevet

Føler jeg burde si i fra,men har veldig lyst å holde meg annonym.. Vil liksom ikke at vi skal bli "uvenner" heller siden vi bor så tett innpå hverandre.

Kjenner bare jeg blir dårlig av å se og tenke på det, og tror neppe foreldrene vet om hva de holder på med i bhg..

hi

Skrevet

Du kan varsle kommunens tilsynsorganer.

Faktisk plikter du til det, dersom du opplever at barnehagen driver uforsvarlig.

Skrevet

Hva med enkelt og greit å spørre over gjerde om det ikke blir varmt for de små i sola? Som nærmeste nabo må det være helt greit å slå av en liten prat med dem som jobber der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...