dreamzone Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg har nå ei jente på 6 uker og vi storkoser oss. Men føler det er på tide å få litt rutiner i hverdagen. Prøver å komme meg ut på trilletur 1 gang om dagen- målet er iallefall 1 times tur hver dag. Så da lurer jeg på: Hvilke rutiner har dere i hverdagen? Hvor mange trilleturer har dere. Lange turer/korte? Rett å slett hvordan er deres dag hjemme med den lille?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Nå er ikke jeg i permisjon lenger, men jeg husker i hvert fall det at vi hadde egentlig ikke særlig rutine i det hele tatt. Eller, hun sov til faste tider etterhvert og spiste ut fra når hun sov. Men ellers så tok vi det veldig lugn. Gikk tur hver dag og pleide å sette oss i parken med teppe og ligge der og kose. Da hun ble større dro vi i åpen barnehage innimellom. Møtte også venninner med barn og var sammen med de. Husker vi dro på mange pikniker og var mye på trilletur i skogen. Men kort oppsumert så så var det ikke mye rutiner, men veldig fleksible dager. Da hun sov var det samme om hun sov i vogna, i senga eller på sofaen hos de vi var på besøk hos (hun sovnet alltid greit)
☆☆☆ Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Ser ikke behovet for rutiner egentlig, vi gjør som det passer oss. Det blir tidsnok faste tidspunkt for det meste når hverdagen begynner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå